Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهناز ضرابی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته ملی کودک با بیان اینکه هر روز این هفته به یک نام اختصاص داده شده تا براساس آن موضوع برنامه‌های مختلفی برگزار شود اظهار کرد: بیش از ۵۵ عنوان برنامه در این هفته به صورت پستی و سیار برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه از روز جمعه ۱۶ مهرماه برنامه‌های کانون در سطح استان شروع شده است افزود: امروز برنامه «ساعت کودکی» ساعت ۱۸ به صورت زنده برگزار و از نویسندگان، شاعران و مربیان در این برنامه دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با تأکید بر اینکه  برنامه‌هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده به صورت مجازی و حضوری با همراهی والدین برگزار می‌شود بیان کرد: امروز به نام «کودک، باورهای دینی و معنویت» نامگذاری شده به طوری که در این روز برنامه جشن انقلاب در مجتمع آیت‌الله مدنی با حضور مراکز شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به عنوان «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‎‌های زندگی» نامگذاری شده و در این روز دو برنامه اجرا می‌شود.

ضرابی‌زاده گفت: نخستین برنامه نشست «حال خوش زندگی» با حضور کارشناس خانواده در فضای شاد و دومین برنامه نیز با عنوان «نشست ادبی» است که در قهاوند برگزارخواهد شد.

ضرابی‌زاده با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت یادآور شد: دوشنبه روز «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه» است و با برنامه‌های کاشت نهال در مراکز به یاد مدافعان سلامت و گرامیداشت مدافعان حرم در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی عنوان روز سه‌شنبه بیستم مهرماه را «کودک، کتاب، هنر و ادبیات» خواند و گفت: در این روز نمایشگاه حضوری در شیرین‌سو برگزار می‌شود و ورک‌شاپ هنری هم برای تمام مربیان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با تأکید بر اینکه روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه نیز به نام «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه روز «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» نامگذاری شده است تصریح کرد: در روز چهارشنبه پیک امید ویژه نیروهای سیار و پستی، اجرای برنامه در مراکز حمایتی کودکان و به ویژه اجرای برنامه رنگ خوش کودکی و پرواز بادبادک‌ها را در شهر مریانج خواهیم داشت.

وی در ادامه به تشریح برنامه پرواز بادبادک‌ها در روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه  از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در سد اکباتان  پرداخت و افزود: شادپیمایی عروسک‌های بلندقامت نیز در مناطق مختلف شهر همدان و در شهرهای دیگر اجرا خواهد شد.

ضرابی‌زاده بیان کرد: ویژگی شاخص برنامه‌های این هفته، کتابخانه پستی و سیار است و این کتابخانه‌ها را در اختیار روستاها و مناطق کم‌برخوردار قرار دادیم از همین رو کودکانی که از شرایط ویژه برخوردارند کتابخانه سه همدان و دو ملایر در اختیارشان قرار گرفته تا بتوانند عضو کتابخانه شده و از برنامه‌ها وآموزش‌ها برخوردار شوند.

وی بیان کرد: تخفیف ۲۵ درصدی در کتابخانه‌ها لحاظ شده و کودکان می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کنند، عضویت در کتابخانه‌ها نیز در روز جمعه و شنبه به صورت کاملا رایگان و ثبت نام بر روی سایت انجام می‌شود.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برنامه های هفته ملی کودک کتابخانه پستی و سیار برگزار می شود ضرابی زاده برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید سرزده از پست استان کهکلویه و بویراحمد خواستار همت مضاعف در توسعه زیرساخت‌ها به ویژه ایجاد سکوی مبادله پست استان شد.

محمود لیائی در این بازدید که صبح امروز انجام شد، در جمع کارکنان پست این استان گفت: سیاست راهبری شبکه پستی، هوشمندسازی تمامی فرایندهاست، بنابراین لازم است مدیران و کارکنان پست در سراسر کشور، با سرعت بیشتری به دنبال تحقق این هدف باشند.

وی در این بازدید با حضور در اداره باجه‌ها و اداره توزیع و ارسال، روند اجرای فرایند‌های پستی در کهکلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار داد و با کارکنان این واحد‌ها در خصوص مسایل و مشکلات بحث و گفت و گو کرد. 

همراهی با یکی از موزعین در گشت نامه‌رسانی یاسوج و بررسی وضعیت توزیع مرسولات و احراز هویت مکانی از دیگر بخش‌های سفر مدیرعامل به استان کهکلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار