Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر همیشه شعارش استفاده بهینه از فرصت های نقل و انتقالاتی است و معمولا از آن ها استفاده می کند اما در یوونتوس، یک فرصت بزرگ را از دست داد.

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر در مصاحبه با توتو مرکاتو وب درباره جذب ادین ژکو برای اینتر و تلاش برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم جوان و مستعد فیورنتینا صحبت کرد:

ما همیشه فرصت هایی که در بازار نقل و انتقالات داریم را رصد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژکو، اولویت ما بود و در تابستان قبل هم تلاش کرده بودیم او را بگیریم. ولاهوویچ یک استعداد بزرگ است و او را می خواستیم اما مذاکرات ما سخت پیش می رفت، علاوه بر این در سبک او ژکو را هم گرفته بودیم. اولویت اصلی ما ژکو و اولویت بعدی ولاهوویچ بود. ایده ما این بود یک مهاجم باتجربه و یک مهاجم مستعد برای آینده داشته باشیم. این بهترین سناریویی بود که می توانست رقم بخورد اما با این حال از داشتن ژکو خوشحالیم زیرا از همین حالا کیفیت خط حمله ما تضمین شده است.

ماروتا درباره حسرت بزرگ نقل و انتقالاتی اش گفت:

یکی از بزرگ ترین حسرت هایم، انتقال ارلینگ هالند است. وقتی مدیر اجرایی یوونتوس بودم، ما این فرصت را داشتیم تا در قبال پرداخت ۲ میلیون یورو، او را از مولده بخریم و به جذب هالند نزدیک بودیم. حالا غیرممکن است که هالند را در سری آ ببینیم و تیم های ایتالیایی برای خرید او در تابستان آینده، شانسی ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس جوزپه ماروتا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی