Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@03:43:12 GMT

◄ اظهارات جالب دستیار وزیر راه و شهرسازی قبل از انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۰۴۷۴

◄ اظهارات جالب دستیار وزیر راه و شهرسازی قبل از انتخابات

‍‍‍‍‍‍

تین نیوز

اواخر شهریور ماه امسال بود که  مهدی غضنفری وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستیار ویژه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش تین نیوز، همچنین هفتم مهر ماه امسال وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به مهدی غضنفری دستیار ویژه خود، تاکید کرد که ترتیبی اتخاذ شود تا نسبت به راه اندازی و فعالیت کمیته شایسته گزینی وزارت راه و شهرسازی با قید فوریت اقدامات لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اعضای کمیته شایسته گزینی وزارت راه و شهرسازی چه کسانی هستند؟ نگاهی به سوابق مهدی غضنفری و جایگاه جدید او در وزارت راه و شهرسازی نقش دستیار ویژه در انتصاب معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی

این خبرها موجب شد تا فعالان حمل و نقل و کارشناسان این حوزه نسبت به نقش استراتژیک دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی شناخت بیشتری کسب و خبرهایی که حول و حوش او وجود دارد را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

به تازگی بخشی از گفت و گوی مهدی غضنفری با یک شبکه تلویزیونی که مربوط به پیش از انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تشکیل دولت سیزدهم است، در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران و فعالان حمل و نقلی قرار گرفته است.

این فیلم را در ادامه ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مهدی غضنفری معدن و تجارت وزیر راه و شهرسازی راه و شهرسازی مهدی غضنفری وزارت راه و شهرسازی حمل و نقل شبکه تلویزیونی ریاست جمهوری شبکه های اجتماعی مهدی غضنفری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دولت سیزدهم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی مهدی غضنفری دستیار ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...