Web Analytics Made Easy - Statcounter

" داریوش جاوید " روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد بروجرد به‌ عنوان پنجمین واحد دانشگاهی در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد و در زمینه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در غرب کشور پیشرو است.

وی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی هم اکنون در رشته‌ دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، بهداشت و مامایی دانشجو می‌پذیرد، اظهار داشت: به دلیل اینکه رشته پرستاری هیات علمی مناسب و قدمت زیاد دارد، به دنبال اخذ مجوز برای کارشناسی ارشد رشته‌ پرستاری نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ادامه داد: رشته دندانپزشکی واحد بروجرد از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است به طوری که در سال‌های اخیر در آزمون علوم پایه رتبه اول میزان درصد قبولی بین دانشگاه‌های آزاد و دولتی را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این منطقه امکانات پزشکی و پیراپزشکی بی نظیری  وجود دارد، اضافه کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا دانشگاه آزاد بروجرد در گره‌گشایی از مشکلات بهداشتی مردم بسیار راهگشا بود و از مسوولان وزارت بهداشت انتظار می‌رود به این واحد دانشگاهی نگاه ویژه داشته باشند.

جاوید با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد سه مرکز واکسیناسیون تجمیعی در این شهرستان راه‌اندازی کرده است، یادآور شد: بالاترین میزان تزریق واکسن کرونا در این سه مرکز انجام شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: ممکن است اخذ مجوز برای رشته‌هایی که نیاز داریم، سه سال طول بکشد تا دبیران بورد تخصصی برای بازدید دوره‌ای بیایند. انتظار می‌رود با توجه به پتانسیل دانشگاه آزاد در راه‌اندازی رشته‌های جدید این بازدیدهای دوره‌ای بیشتر باشد و وزارت بهداشت کمک کند؛ دانشگاه آزاد نیز می‌تواند در شرایط بحرانی کمک حال مردم باشد.

وی درباره برنامه‌های واحد بروجرد برای تاسیس دانشکده‌های بین‌رشته‌ای در حوزه پزشکی، گفت: این واحد با بیش از ۴۰ عضو هیات علمی دارای ۲ کلینیک دندانپزشکی و بیماری‌های خاص در شهر بروجرد است که یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی کشور مختص دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد است.

وی اشاره کرد: با هماهنگی سازمان مرکزی چندین رشته که به دلایلی حذف شده بود را مجدد به واحد بروجرد برگرداندیم؛ در نتیجه با افزایش تعداد رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی میزان جذب نیز افزایش داشت؛ به‌گونه ای که در سال گذشته در اعلام نتایج ارشد بیش از ۷۰۰ دانشجوی ارشد به واحد بروجرد اعلام شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با اشاره به اینکه ۱۱۰ کارگاه و آزمایشگاه فعال در واحد بروجرد وجود دارد، افزود: بخش دانشکده کارآفرین و مهارت که به دانشگاه آزاد اضافه شد، تعداد زیادی آزمایشگاه و کارگاه از این دانشکده‌ها به جمع دانشگاه آزاد اضافه شد. این نوید را می دهیم که در ۲ سال گذشته مجوز سه آزمایشگاه همکار استاندارد گرفته شد و  معاونت پژوهش و فناوری سازمان نیز  مجوز راه‌اندازی یک آزمایشگاه موادغذایی را به واحد بروجرد صادر کرده است.

برچسب‌ها بروجرد دندانپزشکی دانشگاه لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد دندانپزشکی دانشگاه بروجرد دندانپزشکی دانشگاه لرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری