Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@04:56:34 GMT

رکوردشکنی «جیمز باند» در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۰۸۱۰

رکوردشکنی «جیمز باند» در آمریکا

ایران اکونومیست-«زمانی برای مردن نیست» جدیدترین اثر از مجموعه فیلم‌های جیمز باند، پس از مدت‌ها در گیشه آمریکا اکران شد و در پیش نمایش رکورد زد.

 فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» محصول مشترک کمپانی مترو گلدوین میر و ایون پروداکشنز در پیش نمایش گیشه آمریکا، با فروش امیدوارکننده ۶.۳ میلیون دلاری کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم شامل فروش این فیلم در نمایش‌های ویژه آیمکس در روز چهارشنبه نیز می‌شود.

۶.۳ میلیون دلار بدون احتساب تورم، بیشترین افتتاحیه روز نخست در بین فیلم‌های جیمزباند محسوب می‌شود. «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ اکران شد و در روز نخست ۵.۳ میلیون فروش داشت و از طرفی فیلم «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ فروشی ۴.۶ میلیون دلاری را به ثبت رسانده است.

اکران فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» که دنیل کریگ برای پنجمین و آخرین بار نقش «مأمور ۰۰۷» را بازی می‌کند، به دلیل پاندمی کرونا بیش از ۱۸ ماه به تاخیر افتاده بود. تخمین و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این فیلم در گیشه پایان هفته به فروش ۶۰ میلیون دلاری خواهد رسید. تحلیل‌های خوشبینانه‌تر نیز فروش این فیلم را تا ۷۰ میلیون دلار پیش بینی کرده اند.

برای بررسی تاریخچه عملکرد فیلم‌های جیمزباند باید بگوییم که «اسکای فال» با ۸۸ میلیون دلار کارش را در هفته اول آغاز کرد و فیلم «اسکپتر» هم با ۷۰ میلیون دلار رتبه دوم بیشترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های جیمزباند دارد.

«زمانی برای مردن نیست» هفته گذشته در ۵۴ بازار بین المللی اکران شد و تاکنون به فروش ۱۲۱ میلیون دلاری از این کشور‌ها رسیده است. این فیلم با مدت دو ساعت و ۴۳ دقیقه طولانی‌ترین اثر در بین فیلم‌های جیمزباند محسوب می‌شود.

در آمریکای شمالی، «زمانی برای مردن نیست» از روز جمعه در بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ سینما اکران خواهد شد که گسترده‌ترین اکران در بین فیلم‌های سینمایی جیمزباند محسوب می‌شود.

گفتنی است دنیل کریگ و رامی مالک، ستارگان این فیلم سینمایی در اقدامی جالب در یکی از سینما‌های AMC حاضر شدند و مخاطبان خود را شگفت زده کردند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زمانی برای مردن نیست فیلم های جیمزباند بین فیلم میلیون دلاری میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA

در پنجمین بازی دور اول پلی آف بسکتبال NBA، دنور در خانه لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ شکست داد و راهی دور بعد شد و کار لیکرز نیز در این فصل تمام شد.

بهترین بازیکن این دیدار جمال موری بود که ۳۲ امتیاز به دست آورد و با پرتاب ثانیه‌های پایانی خود توانست برد تیمش را در این دیدار تضمین کند. در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی ۱۰۶ بر ۱۰۶ دنبال می‌شد و ۳ ثانیه به پایان مانده بود، ماری با پرتاب خود تیمش را به برد رساند و صعود دنور را به دور بعد قطعی کرد.

لبران جیمز نیز در تیم لیکرز بهترین عملکرد را داشت. فوق ستاره آمریکایی موفق شد دبل دبل کند (۳۰ امتیاز + ۱۱ پاس گل) ولی این آمار در نهایت منجر به برد تیمش نشد. نیکولا یوکیچ صربستانی از دنور (۲۵ امتیاز + ۲۰ ریباند) و آنتونی دیویس آمریکایی از لیکرز (۱۷ امتیاز + ۱۵ ریباند) نیز دبل دبل کردند. 

به این ترتیب دنور بعد از ۵ بازی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. فصل گذشته نیز دنور توانسته بود ۴ بر صفر حریفش را شکست دهد. در پایان فصل، دنور مقام دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب را به خود اختصاص داد و لیکرز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف، دنور با مینه سوتا بازی خواهد کرد. اوکلاهاما نیز از کنفرانس غرب با برتری ۴ بر صفر نیواورلئان را از دور رقابت‌ها کنار زد.

بامداد امروز سه‌شنبه همچنین بوستون سلتیکس با برتری ۱۰۲-۸۸ برابر میامی هیت، یک قدم دیگر به صعود به دور بعد نزدیک‌تر شد و با نتیجه ۳ بر یک در مجموع چهار دیدار پیش افتاد و به تنها یک برد دیگر نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان