Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،بعد از رفتن پیام نیازمند از سپاهان بزرگترین چالش زردهای نصف جهان و نویدکیا مربی این تیم، پر کردن جای خالی این دروازه بان با کیفیت بود که یکی از ستون‌های خوب بودن این تیم در این چند سال بوده است. صحبت از حضور احتمالی رشید مظاهری و بعد محمدرضا اخباری زده شد که در نهایت هیچکدام اتفاق نیفتاد و نیما میرزازاد از نساجی به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها معتقد بودند که او با توجه به پتانسیل میرزازاد، او این شانس را دارد که جای پیام نیازمند را پر کند اما در نهایت ماجرا با جذب کریستوفر نت اتریشی تغییر کرد و با آمدن این گلر خارجی شرایط برای نیما متفاوت شد.

 شنیده‌ها حکایت از آن دارد گویا محرم نویدکیا زیاد از عملکرد نیما میرزازاد راضی نیست و عملکرد نت اتریشی در بازی دوستانه برابر پرسپولیس هم چندان راضی کننده نبوده و به همین خاطر سرمربی سپاهان پروژه جدا شدن حجت صدقی دیگر گلر این تیم را فعال متوقف کرده است. گویا بعد از آمدن کریستوفرنت، میرزازاد از جذب این گلر خارجی گلایه کرده بود اما محرم با صحبتی که با او داشته این تضمین را به نیما داده بود که در صورت آماده بودن این شانس را دارد که شماره یک زردهای نصف جهان باشد. شرایطی که هنوز برای وی محقق نشده و حتی عملکرد ضعیفش در چند بازی دوستانه‌ قبل که سپاهان داشته باعث شده که نویدکیا به حفظ صدقی هم فکر کند تا به یکباره در چارچوب دروازه خودش به مشکل نخورد چرا که هنوز کریستوفر نت هم با شرایط فوتبال ایران آشنایی نداشته و این طبیعی است که سرمربی زردهای نصف جهان همه جوانب را برای داشتن یک قفس توری مطمئن بسنجد. با این همه میرزازاد گلر جوانی است که فصل گذشته در یک قدمی پیوستن به یک تیم دانمارکی بود که با جور نشدن ویزای کاری اش در نساجی ماندنی شد. حال باید دید وضعیت سنگربانان سپاهان که برای قهرمانی می‌جنگد، به چه شکلی پیش می‌رود.

پربیننده ترین آیا دود کردن اسپند واقعا فایده دارد؟ آیا سوتین می تواند بر رشد پستان تاثیر بگذارد؟ بزرگ شدن پستان ۶ کاری که شما نباید در مورد سینه‌ های خود انجام دهید هرگز ایستاده آب نخورید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه