Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی، گفت: این جنایت که با هدف اختلاف افکنی بین مسلمانان انجام شد به دست کسانی صورت پذیرفت که ماهیت ضد انسانی و ضد دینی آن‌ها بر همگان آشکار است. خبرگزاری میزان - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی‌گناه افغانستان در یک اقدام تروریستی، تاکید کرد: این جنایت که با هدف اختلاف افکنی بین مسلمانان انجام شد به دست کسانی صورت پذیرفت که ماهیت ضد انسانی و ضد دینی آن‌ها بر همگان آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت و جراحت جمع زیادی از مردم بی گناه افغانستان که در مکانی مقدس به عبادت مشغول بودند، را به ملت افغانستان و همه جامعه بشری تسلیت عرض می‌کنم.

این جنایت که در ابتدای ماه ربیع، ماه وحدت بین مسلمانان، ولی با هدف اختلاف افکنی بین مسلمانان انجام شد، به دست کسانی صورت پذیرفت که ماهیت ضد­انسانی و ضد­دینی آن‌ها بر همگان آشکار است. بر کسی پوشیده نیست که رشد و نمو این جریان تروریستی تکفیری، با حمایت­ها و برنامه­های امریکا صورت پذیرفته است و این کشور در سال‌های اخیر، شرایط را برای گسترش فعالیت جنایتکاران داعشی در افغانستان تسهیل کرده و مانع از ریشه کنی آن‌ها شده است.

اینجانب با ابزار نگرانی از تداوم اقدامات تروریستی و ترکیب فتنه مذهبی با فتنه قومی، که بخشی از پروژه امنیتی جدید آمریکا برای افغانستان است تاکید می‌کنم جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته، آماده حمایت­های همه جانبه از خواهران و برادران افغانستانی است و امیدواریم با هوشیاری گروه­های افغان و تشکیل دولتی فراگیر، بخش بزرگی از این نقشه خنثی شده و انشا الله مردم افغانستان بتوانند روی آرامش را ببینند.

والسلام علیکم و رحمت الله

بیشتر بخوانید: آیت‌الله رئیسی: باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم/ حضور منظم و کامل کارکنان ادارات در محل کار ضروری است   انتهای پیام/ برچسب ها: رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله رئیسی بین مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، رئیس جمهور روسیه گفت حملات تروریستی گروه‌های افراطی، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها حمایت می‌شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها در قرن بیست و یکم است. هدف از حملات تروریستی که سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها در آن دخیل هستند، از بین بردن پایه‌های قانونی و برهم زدن ثبات کشورهای دارای حاکمیت است. بی شک مهمترین شرط تقویت حاکمیت کشورها و امنیت آنها حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی و دفاع از آنهاست.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که همانطور که تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که هویت ملی خود را حفظ می‌کنند و به فرهنگ خود پایبند هستند به شکلی هماهنگ و مستقل پیشرفت می‌کنند.

پوتین با اشاره به حمله تروریستی اخیر مسکو افزود: شیوه‌های جنایتکاران پیچیده‌تر و وحشیانه تر شده است که این امر یک بار دیگر در حمله تروریستی خونباری ۲۲ مارس در مسکو خود را نشان داد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی و آژانس‌های اجرای قانون هویت عاملان این حمله تروریستی و سازمان دهندگان آن را مشخص می‌کنند و هیچ یک از آنها نباید از مجازات در امان بمانند.

کد خبر 6087976

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است