Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، این نمایشگاه امروز شنبه ۱۷ مهر افتتاح شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

در این نمایشگاه که با عنوان «شمیسا» برگزار شده، آثاری از امیر کریم‌نژند و لاله فیاضی به نمایش گذاشته شده است.

آثار این نمایشگاه از صنایع‌دستی فاخر ایرانی از جمله بشقاب‌های تزئینی شکلات‌خوری‌ها در انواع مختلف طرح نقره و برجسته، آجیل‌خوری‌ها، شیرینی‌خوری‌های مختلف طرح نقره و برجسته گلدان‌ها، زیورآلات، تنگ و گیلاس، قاب عکس‌ها، زیور آلات و … است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه سبک متفاوتی از صنایع‌دستی تلفیقی به نمایش گذاشته شده است.

هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه معرفی صنایع‌دستی و به روزرسانی آن در اقتصاد کشور و دوست‌داران صنایع‌دستی است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۴ به ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به نشانی خیابان آزادی، تقاطع بزرگراه یادگار امام مراجعه کنند.

کد خبر 5323166 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع دستی حکاکی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هفته ناجا قوه قضاییه شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش موزه ویروس کرونا گردشگری وایپو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واکسیناسیون کرونا پرونده قضایی سالمندی سردار حسین اشتری واکسن کرونا صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو

 وحیده رخشانی اظهار داشت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه علاوه بر موارد صادراتی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز معرفی و در معرض نمایش قرار دارد که غرفه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در سالن ۲۵ پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است. 

وی افزود: در این نمایشگاه ۲ تعاونی صنایع‌دستی "دوچ بلوچ" از زاهدان و تعاونی "دست هنر مکران" از چابهار هم حضور پیدا کرده‌اند و گروه هنری "اسپیدژ" برای اولین بار سوزن‌دوزی بر روی چوب را ارائه میدهد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است. در این نمایشگاه پرچم‌های خامه‌دوزی سیستان به بازدید کنندگان هدیه داده می‌شود که طرفداران زیادی دارد. 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود