Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با سالروز نبرد مستقیم رزمندگان بوشهری با آمریکا در خلیج‌فارس محل شهادت این رزمندگان در اطراف جزیره فارسی خلیج‌فارس گلباران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با سی و چهارمین سالگرد شهادت «نادر مهدوی» و همرزمانش که در نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس به شهادت رسیدند محل شهادتشان با حضور فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، خانواده‌های شهدا و رزمندگان با بالگرد و شناور در خلیج فارس گلباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالروز شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در مبارزه با آمریکا که در روز نیروی دریایی سپاه نامگذاری شده برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم گلباران محل شهادت شهیدان مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس با بیان اینکه مهرماه هرسال یادآور حماسه‌آفرینی رزمندگان قدرتمند اسلام در مبارزه با کفر جهانی است اظهار داشت: 16 مهر سال 66 قایق‌های تندرو نیروی دریایی سپاه حامل رزمندگان در خلیج فارس در برابر تجاوزگری آمریکا مقتدرانه ایستادند و ابهت و هیمنه استکبار جهانی را شکستند.

سردار رمضان زیرراهی از شهادت 7 تن از رزمندگان در این عملیات غرورآفرین خبر داد و خاطر نشان کرد: در عملیات رزمندگان نیروی دریایی سپاه برابر تجاوزگری آمریکایی‌ها 7 تن از رزمندگان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: در این رزم نابرابر غلامحسین توسلی، بیژن گرد، نصرالله شفیعی، آبسالانی، محمدی‌ها، مجید مبارکی به فرماندهی نادر مهدوی با ایثار و از خودگذشتگی بالگرد آمریکایی‌ها را هدف قرار دادند و خلیج فارس را گورستان آن متجاوزان کردند و خود نیز شهید شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه شکست ابرقدرت آمریکا در خلیج‌فارس را از درخشان‌ترین دوران 8 سال دفاع مقدس نام برد و گفت: اکنون نیروی دریایی سپاه با انواع شناور‌های تندرو، راکت‌انداز، موشک‌انداز، نقطه‌زن، کروز و پهپاد‌های پیشرفته در خلیج‌فارس در اوج آمادگی قرار دارد و تمام تحرکات و تردد شناورها را شبانه‌روز رصد و پایش می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: به انواع موشک‌ با بردهای متنوع مجهز شده‌ا‌یم / در اوج آمادگی دفاعی قرار داریم + فیلممعاون دانشگاه دریایی سپاه: در عرصه "نوآوری در ساخت تجهیزات نظامی" در سطح جهانی مطرح شده‌ایمفرمانده نیروی دریایی سپاه: برای انجام سخت‌ترین ماموریت‌ها ‌آماده‌ایم/ ‌کوچک‌ترین ‌"بی‌عقلی" و "تجاوز"‌ دشمن را ‌‌در نطفه نابود ‌می‌کنیم‌ در این مراسم به وسیله بالگرد و شناور در سی و چهارمین سالگرد شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در مبارزه مستقیم با آمریکای جهانخوار در اطراف جزیره فارسی با حضور خانواده شهیدان گلباران شد.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آمریکا در خلیج فارس مستقیم با آمریکا گلباران شد نادر مهدوی محل شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی این کشور حین برگزاری یک تمرین آموزشی زخمی شدند.

بر اساس اعلام این وبگاه، حادثه در جریان یک تمرین رزمی نزدیک ساحل فلوریدا رخ داد؛ مجروحین این حادثه به بیمارستان دانشگاه «ساوانا» منتقل شدند.

این در حالیست که ۵ ملوان به منظور دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستانی در ایالت جورجیا منتقل شدند.

به گزارش میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا ماهیت این حادثه و یا عملیات ویژه مذکور را فاش نکرد و تنها گزارش داد که حادثه حین برگزاری یک تمرین رزمی رخ داده است.

همچنین در این حادثه ۲ فروند «هاورکرافت» نیروی دریایی آمریکا که برای جابجایی نیروها و تجهیزات از کشتی به ساحل استفاده می‌شدند، سانحه دیده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون بیانیه‌ای در خصوص ماهیت این رویداد منتشر نکرده است.

کد خبر 6097459

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد