Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از صدور دستور موقت دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت دو عضو منتخب به شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس دستور موقت دیوان عدالت اداری، فعلا دستور توقف ابطال آرای دو عضو منتخب شورای شهر کرمانشاه صادر شده است.

وی افزود: بر اساس این دستور فعلا دو عضو منتخب شورا در شورای شهر کرمانشاه باقی می مانند و از اعضای علی البدل در جلسات دعوت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت: بر این اساس جلسه این هفته شورا با حضور هر یازده عضو شورا برگزار خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: حکم صادر شده، دستور موقت دیوان عدالت اداری است و تا رای نهایی این دیوان باز هم باید منتظر بمانیم که فعلا مشخص نیست چه زمانی است.

براساس این حکم، سیدحجت‌الله موسوی اجاق و پیمان موسوی دو عضو منتخب شورای شهر کرمانشاه به شورا خواهند آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شوراي شهر شهرداري شورای شهر کرمانشاه عضو منتخب شورا دو عضو منتخب دستور موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا