Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@09:26:53 GMT

نکاتی مهم برای سفری خاطره انگیز به شیراز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۱۸۵۶

ر دوست داشتید سری به شهر شیراز بزنید و تمایل داشتید که این سفرتان هوایی نیز باشد، می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما از اسنپ تریپ، سفر به شیراز را آغاز کنید.

به گزارش برنا، شهر زیبا و بزرگ شیراز که یکی از محبوب­ترین مقاصد گردشگری هم برای ایرانیان داخل و خارج کشور و هم برای توریست­های خارجی و خصوصا اروپایی­ها و شرق آسیایی­هاست، جاذبه­های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است که می­توانید با بازدید از آنها، سفری در تاریخ و فرهنگ و هنر این مملکت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را درباره سفر به این شهر به شما بگوییم، اینکه در شیراز باید از کجاها دیدن کنید، چه غذاهایی میل کنید و چه سوغاتی­هایی بخرید. در نهایت روشی برای خرید بلیط چارتر هواپیما به مقصد این شهر را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس تا انتها با ما همراه باشید.

در شیراز کجاها را بگردیم؟

به جرات می­توان گفت که شیراز یکی از پرجاذبه­ترین شهرهای ایران است که از هر دوره تاریخی می­توان در آن آثار باستانی پیدا کرد. از تخت جمشید و پاسارگاد که ما را به زمان هخامنشیان پرتاب می­کند گرفته تا نقش رستم که یادگاری از دوران­های ایلامیان، هخامنشیان و ساسانیان است. در این شهر می­توانید به آرامگاه حضرت حافظ و سعدی سر بزنید و در ادبیات ایران زمین سیری داشته باشید و همچنین می­توانید سیری در باغ­های زیبا و معروف این شهر مانند باغ ارم، باغ عفیف‌ آباد و باغ نارنجستان قوام داشته باشید و از زیبایی­ آنها لذت ببرید.

غذاهای محلی شیراز

اگر به شیراز سفر کنید، قطعا رستوران­های مختلفی را به شما معرفی خواهند کرد که غذاهای کبابی و سنتی خوشمزه­ای را در آنها نوش جان خواهید کرد. اما فراموش نکنید که در سفر به شیراز، حتما چند وعده­ه­ای را از غذاهای محلی این شهر در رستوران­های بومی که مردم شیراز از آن خرید می­کنند، نوش جان کنید. غذاهای معروف این شهر عبارتند از دوپیازه آلو، شیرازی پلو، شکرپلو و البته کلم پلو شیرازی. البته که این شهر غذاهای متنوع دیگری هم دارد، اما اینها جزو معروف­ترین غذاهای شیرازی هستند که حتما باید امتحان­شان کنید.

سوغاتی­هایی که باید از شیراز بخریم

شیراز سوغاتی­های خوراکی و غیرخوراکی فراوانی دارد که می­توانید از آنها تهیه کنید و برای عزیزان­تان ببرید. اگر خواستید از خوراکی­های این شهر خریداری کنید، حتما مسقطی، کلوچه شیرازی و یوخه را فراموش نکنید. البته این شهر به عرقیجات­ش نیز معروف می­باشد و می­توانید عرقیجاتی مانند بهارنارنج، نسترن و بیدمشک را بخرید و به شهرتان ببرید. اگر خواستید از صنایع دستی شیراز چیزی بخرید، می­توانید از محصولات قلم زنی، منبت کاری و خاتم کاری زیبای این شهر بخرید.

خرید بلیط هواپیما شیراز

اگر دوست داشتید سری به شهر شیراز بزنید و تمایل داشتید که این سفرتان هوایی نیز باشد، می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما از اسنپ تریپ، سفر به شیراز را آغاز کنید. شما کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده، شهر مبدا و مقصد خود و همچنین تاریخ پرواز را مشخص نمایید. سپس اسنپ تریپ بلیط­های مختلفی را برای شما لیست می­کند که می­توانید با بررسی آنها و انتخاب بلیط مورد نظرتان، آن را خریداری نموده و هزینه­اش را بصورت آنلاین پرداخت نمایید. هر زمان خواستید از شیراز به تهران بازگردید، می­توانید بلیط هواپیما شیراز تهران را نیز از اسنپ تریپ خریداری نموده و خیال خودتان را راحت کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بلیط چارتر بلیط ارزان هواپیما بلیط هواپیما شیراز تهران اسنپ تریپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام دغدغه مردمی تهییه بلیط در ایلام مرتفع و با اهتمام دولت این مشکل مرتفع شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074995 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب