Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محسن مرادی در جلسه هماهنگی با حوزه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد که در رابطه با کسب درآمدهای غیر شهریه ای در مرکز رفاهی فرهنگی این واحد برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد این ظرفیت را دارد که حتی کل هزینه های خود را از محل درآمدهای غیر شهریه‌ای تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مدیران ارشد دانشگاه به شدت از فعالیت‌های پژوهشی غیر شهریه‌ای حمایت می کنند، گفت: قوانین و مقررات دانشگاه در این باره نه تنها دست و پا گیر نیست، بلکه مشوق و حمایتی است.

وی با بیان اینکه باید نوع دوستی، احترام، وجدان کاری و فضیلت اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: درآمدهای غیر شهریه‌ای با برنامه، اراده و مدیریت پای کار و قوی محقق می‌شود.

مرادی با تأکید بر اینکه انتظار رشد و پیشرفت از واحد مشهد بسیار زیاد است، گفت: در آینده نزدیک واحدهای دانشگاه براساس عملکرد و فعالیت ها به ویژه رویکرد حل مسئله و رسالت اجتماعی شان ارزیابی می شوند. بنابراین باید دلسوزانه بدنبال ایفای نقش خود در این باره باشیم تا از نقطه فعلی خارج شویم.

گفتنی است، در ادامه این جلسه که با حضور معاونت پژوهش و فناوری و برنامه ریزی و توسعه همراه بود، هر یک از دست اندرکاران حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح‌های توسعه‌ای و تحولی خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114207 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی درآمدهای غیر شهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود