Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۲۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته،  سه درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی حدود ۱۴۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۹۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز «شپنا»، حقیقی‌ها حدود ۴۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و ۲۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک حقیقی‌ها و حقوقی‌ها به ترتیب، ۱۸هزار واحد و ۸۲۶هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز «شپنا»، از رقم ۱۹۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۰درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۱۲۵میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۳میلیون برگه سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت افت پنج درصدی، با فشار فروش همراه شد و در نهایت با صف فروش ۲۲میلیارد تومانی به معاملات خود پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

پربیننده ترین قیمت یخچال فریزر سایدبای‌ ساید / ۱۵مهرماه دهک‌ های پایین در سامانه مسکن ثبت‌ نام کنند کوییک ۱۷۰میلیون شد/ قیمت تیبا، ساینا و پراید صادرات دام زنده ابلاغ شد قیمت تیگو ۵ مدیران خودرو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز پالایش نفت اصفهان بورس امروز حقیقی ها حقوقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران در سال ۱۴۰۳ در شعبه اول بخش قضائی قلعه نو به ریاست قاضی سید رسول میرنژاد برگزار شد که با استقبال علاقمندان به مباحث حقوقی قضائی در فضای مجازی همراه بود.

نخستین جلسه دادگاه برخط به موضوع تصرف عدوانی اختصاص داشت و در این دادگاه دوم نیز قاضی مذکور به دعوی طرفین با موضوع الزام به تنظیم سند رسیدگی کرد.

رسول میرنژاد بروجنی رئیس شعبه اول دادگاه حقوقی بخش قلعه نو در پایان این محکمه گفت: برگزاری مستمر این دادگاه‌ها گامی مؤثر و بلند در افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضائی و تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضائیه است.

شروع دوباره دادگاه‌های برخط با استقبال علاقمندان به حقوق و مباحث قضائی همراه بود؛ همچنین قاضی این دادگاه نیز ضمن توجه به حضور برخط بسیاری از دانشجویان و دانش پژوهان حقوقی توضیحاتی را متناسب با موضوع دادگاه ارائه داد.

کد خبر 6086106

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد