Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:05:09 GMT

شناسایی و انهدام 160 پاتوق و باند فساد در دامغان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۲۰۲۵

شناسایی و انهدام 160 پاتوق و باند فساد در دامغان

ایسنا/سمنان فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان از کشف و انهدام ۱۶۰ پاتوق و باند فساد در این شهرستان طی ۶ ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ سیدرضا علوی در نخستین روز از هفته ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کشف و انهدام این باندهای فساد ، انهدام و متلاشی شدن باندهای فساد در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۳۳درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده انتظامی ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال ۷۱۶ مورد انواع طرح‌های امنیتی و اجتماعی و اخلاقی در مناطق مختلف این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال ۷۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف و ضبط شده افزود: با تلاش همکاران ما در پلیس مبارزه با موادمخدر دامغان، کشفیات موادمخدر در این شهرستان با رشد ۳۵درصدی روبرو بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان همچنین کشف ۱۷ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: پلیس در برخورد با متخلفان جدی است.

سرهنگ علوی افزود: در شش ماهه اول امسال ۱۲۵۵ مورد سرقت در شهرستان کشف شده که گویای کاهش یک درصدی سرقت‌های امسال در دامغان است. همچنین در شش ماه اول ۱۴۰۰ ششصد و هفتاد و یک فقره سرقت در شهرستان کشف شده که نشان از افزایش حدود ۵۳ درصدی کشفیات سرقت نسبت به سال گذشته است.

وی با بیان اینکه ۲۱۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحویل مقامات قضایی شدند ادامه داد: همچنین ۶۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر دذ شهرستان دستگیر شدند.

وی از شعار هفته ناجا سال ۱۴۰۰ به عنوان پلیس هوشمند و امنیت پایدار نام برد و ادامه داد: دیدار مردمی، تجلیل از پرسنل نیروی انتظامی، دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از بازنشستگان نیروی انتظامی، برگزاری مسابقات ورزشی، اهدای خون، رژه  موتوری، دیدار با جانبازان، برگزاری جلسات آموزشی همگانی در مساجد، ویزیت رایگان پیاده روی خانواده نیروی انتظامی و گلباران قبور مطهر شهدا ، برپایی ایستگاه سلامت، نمایشگاه مواد مخدر و برپایی نمایشگاه اموال مسروقه و همچنین برپایی ایستگاه اطلاع رسانی گزینش استخدام نیروی انتظامی را از مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی دامغان در هفته ناجا اعلام کرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دامغان پلیس سمنان هفته ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد

 

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به خانم‌های مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آنها می‌کردند خبر داد.

سردار فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، ادامه داد: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات