Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز اخباری مبنی بر فروش امتیاز باشگاه بادران و انتقال این امتیاز به شمس آذر قزوین منتشر شد چرا که این باشگاه در لیگ دسته اول حضور دارد و منع انتقال امتیاز به استان‌های دیگر فقط برای تیم‌های لیگ برتری وجود دارد.

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران در خصوص خروج امتیاز باشگاه بادران از استان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: باشگاه بادران نامه‌ای برای انتقال امتیاز ارائه کرد که مخالفت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونوشت نامه بادران را برای اداره ورزش و جوانان استان تهران فرستادیم و صراحتا مخالفت خودمان را هم اعلام کردیم. 

وی افزود: به هرحال باشگاه بادران دلایل خاص خودش را دارد از طرفی اداره ورزش و جوانان هم حق بررسی این ماجرا را داردشاید امروز جلسه‌ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران و مدیران باشگاه بادران برگزار شود. این ماجرا از سمت استان قزوین هم پیگیری می‌شود اما ما کاملا مخالف این اتفاق هستیم. به همین خاطر در پاسخ نامه بادران مخالفتمان را اعلام کردیم و این مساله را به اطلاع اداره ورزش و جوانان هم رساندیم.

دبیر هیات فوتبال تهران در مورد اینکه گفته می‌شود تیم‌های لیگ یکی منعی برای انتقال امتیاز ندارند، گفت: چه تیم‌های لیگ برتری و چه تیم‌های لیگ یکی برای خروج امتیاز باید موافق هیات فوتبال استان مبدا را جلب کنند و بعد از این درخواستشان در کمیسیون ماده پنج اداره ورزش و جوانان بررسی می‌شود. 

تیموری در مورد اینکه با این حساب در حال حاضر تیم بادران هنوز یک تیم تهرانی محسوب می‌‌شود، عنوان کرد: بله، این تیم هنوز در تهران است و سهمیه لیگ یکی این استان محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، پیش از این، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران نیز مخالفت خودش را با این انتقال امتیاز اعلام کرده بود. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول بادران تهران انتقال امتیاز بادران هیات فوتبال استان تهران اداره ورزش و جوانان انتقال امتیاز باشگاه بادران تیم های لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی