Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی فرارسیدن هفته ناجا را به سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس ‌می‌کنند. امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری (زیده عزّه)
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسللامی ایران

با سلام و تحیات؛

نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ امنیت حریم جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون در انجام رسالت‌های خود، خوش درخشیده و به‌حمدالله با هماهنگی و هم‌افزایی با دیگر قوای مسلح کشور باعث اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران گردیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز آن نیرو و قدردانی از زحمات جنابعالی، فرماندهان ولایی، کارکنان و سربازان بااخلاص و خدوم آن نیرو، هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی، کلیه کارکنان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عزت و سربلندی شما را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عجل‌اللّه تعالی فرجه‌الشریف) و هدایت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به همراه بهترین تقدیر الهی در مسیر خدمت مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس جمهوری اسلامی ایران فرماندهی معظم کل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی