Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی از ابلاغ اعتبارات محرومیت زدایی در این استان خبر داد.

پارسی پور در جلسه شورای برنامه ریزی که ۱۷ مهرماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: میزان اعتبار ابلاغ شده ۴۷۸ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار در پنج حوزه بهداشت و درمان، مدارس، آبرسانی، آبخیزداری و راه روستایی است، افزود: اعتبار ابلاغ شده در قالب ۱۶۸ پروژه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسی پور ادامه داد: ۱۶۵ میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و درمان، ۱۴۱ میلیارد تومان برای حوزه مدارس، ۹۸ میلیارد تومان برای بخش آبرسانی، ۵۲ میلیارد تومان برای آبخیزداری و ۲۲ میلیارد تومان نیز برای ساخت راه های روستایی ابلاغ شده است.

وی در ارتباط با توزیع شهرستانی این اعتبارات نیز بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان به شهرستان اسفراین، ۱۰۵ میلیارد تومان به بجنورد، ۶۰ میلیارد تومان به جاجرم و ۳۲ میلیارد تومان نیز به گرمه ابلاغ شده است.

به گفته این مقام مسئول ۴۵ میلیارد تومان نیز به شهرستان راز و جرگلان، ۲۷ میلیارد تومان به فاروج و ۹۵ میلیارد تومان نیز به شهرستان مانه و سملقان ابلاغ شده است.

وی توضیح داد: پروژه ها به دو قسمت تقسیم می شوند که سه بخش پروژه ها، ملی و دو بخش پروژه ها نیز استانی است.

پارسی پور ادامه داد:پروژه های ساخت راه روستایی و بهداشت درمان تفیض اختیار به استان ها شده و پروژه های مدارس، آبخیزداری و آبرسانی تعریف ملی شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالی طرح های محرومیت زدایی میلیارد تومان میلیارد تومان نیز میلیارد تومان ابلاغ شده پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد