Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌ها فاش ساخته‌اند که پسر وزیر دفاع سابق افغانستان عمارت "کارلا ریج رزیدنس" را در بورلی هیلز به مبلغ ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ شبکه خبری "راشا تودی" با انتشار این خبر به کنایه نوشته است: دولت امریکا ۸۵ میلیارد دلار برای ارتش افغانستان هزینه کرد اما تنها شاهد تسلیم آن ارتش بدون هیچ‌گونه مقاومتی در برابر طالبان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون پسر وزیر دفاع سابق افغانستان میلیون‌ها دلار برای خرید یک عمارت لاکچری با چشم‌اندازی زیبا در لس آنجلس هزینه کرده است.

سایت "یاهونیوز" به نقل از اطلاعات املاک و مستغلات لس آنجلس گزارش داده که مردی به نام "داوود وردک" اخیرا عمارتی ۲۰.۹ میلیون دلاری را در بورلی هیلز خریداری کرده است.

او به عنوان "پناهنده قوم پشتون" در سال ۱۹۷۷ میلادی متولد شد و سوابق‌اش نشان می‌دهد ریاست گروهی به نام AD Capital Group را در میامی فلوریدا برعهده دارد.

گفته شده در حال حاضر وردک، مالک عمارتی ۵.۲ میلیون دلاری در تفرجگاه "سنت رجیس بال هاربر" در میامی بیچ فلوریدا است.

عمارت تازه خریداری شده او در بورلی هیلز با سبک مینیمالیسم طراحی شده و چشم‌اندازی رو به افق لس‌آنجلس از طریق دیوار‌های شیشه‌ای دارد.

داوود پسر کوچک‌تر "عبدالرحیم وردک" است. عبدالرحیم وردک در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ میلادی وزیر دفاع دولت مورد حمایت امریکا در کابل بود.

داوود و حامد برادر بزرگ‌ترش در امریکا زندگی می‌کنند. حامد در آنجا یک شرکت پیمانکاری نظامی به نام NCL HoLDING را اداره می‌کند و از طریق پنتاگون برای تامین هزینه‌های شرکت دستمزد دریافت کرده بود.

همچنین، گفته شده حامد وردک مدیر عامل شرکت Ludus Athletics نیز بوده که در مارس ۲۰۲۱ میلادی مسابقات والیبال ساحلی را برگزار کرده بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: افغانستان بورلی هیلز بورلی هیلز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی بعدازظهر شنبه ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج و حضور در جلسه هم‌اندیشی که با حضور، مشاور امور مجلس و استان‌ها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون میراث‌فرهنگی و کارشناسان این اداره‌کل در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بناهای تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور افزود: باید حریم‌ها را با لحاظ اینکه مردم کمتر دچار آسیب شوند، اصلاح کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

در این جلسه مقرر شد مشاور واجد شرایط و صلاحیت کار در بافت‌های تاریخی تعیین و موضوع در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 6090228

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • ۸ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟