Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: انسان باید خود را برای سفر آخرت آماده کند و تقوای الهی بهترین توشه برای این سفر است.

وی با گرامیداشت اول ربیع الاول و سالروز هجرت پیامبر گرامی اسلام و لیله المبیت و فداکاری و شجاعت حضرت علی (ع)، به سالروز کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: باید ضمن آمادگی، زمینه‌های بروز بلایا را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر جلوگیری از تخریب بستر رودخانه و ضرورت آزادسازی آن افزود: بسیاری از آبگرفتگی ها به دلیل وجود موانع در بستر رودخانه‌ها است از این رو، دستگاه‌های متولی وظیفه دارند که حریم و بستر رودخانه را صیانت و حفظ کنند..

امام جمعه ساری بر لزوم صیانت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌های آثار سو بلایای طبیعی را کاهش دهیم و تجهیزات لازم را برای روزهای نیاز، تأمین کنیم.

آیت الله لائینی نبود بالگرد و پایگاه امداد هوایی برای اطفای حریق جنگل‌ها را از جمله دغدغه‌ها ذکر کرد و خواستار تأمین تجهیزات لازم برای مبارزه با حریق شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات فراروی معلولان و سالمندان از مسئولان خواست تا مشکلات این قشر را در زمینه مسکن و مناسب سازی معلولان پیگیری کنند.

امام جمعه ساری به نقش مهم استاندارد اشاره کرد و گفت: وجود محصولات کم کیفیت ناشی از قصور استاندارد است و نباید محصولات تولید داخلی نسبت به محصولات مشابه خارجی کم کیفیت باشد.

وی روز و هفته ملی کودک و نوجوان را گرامی داشت و گفت: همه برنامه‌ها در ذهن کودک آثار تربیتی دارد و برای کودکان و نوجوانان باید برنامه ریزی درست داشته باشیم.

آیت الله لائینی با اشاره به رهابودن مهدکودک‌ها، نظارت براین مراکز را الزامی دانست و گفت: در برخی مهدها، آموزش‌هایی به فرزندان داده می‌شود که با فرهنگ اسلامی سازوگاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران موفقیت و درخشش کشتی گیران و آزادکاران استان را در مسابقات بین المللی نروژ را تبریک و گفت: مازندران در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش سرآمد است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مازندران لائینی تولید منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارگران دغدغه‌های زیادی دارند گفت: کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس با تبریک روز کار و کارگر اظهار داشت: کارگران قشر بسیار زحمتکشی هستند که برای تامین رزق حلال به سختی تلاش می‌کنند. 

وی افزود: کارگران انسانهای شریفی هستند که می‌خواهند با اراده قوی و تکیه بر توان و قوت بازوی خود به کسب درآمد بپردازند و در این بین با وجود مشکلات متعدد، متعهدانه به انجام کارهای خود می‌پردازند. 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: می‌توانیم به جرأت بگوییم نانی که کارگران بر سر سفره می‌برند جزو حلال‌ترین رزق‌هاست چرا که با حداقل حقوق و دستمزد بیشترین زحمات را متقبل می‌شوند. 

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی اظهار داشت: کارگران عزیز دغدغه‌های فراوانی دارند که باید این دغدغه‌ها رفع شود؛ مهم‌ترین دغدغه این قشر زحمتکش به تامین معیشت و البته امنیت شغلی بر می‌گردد که بایستی این دو دغدغه مهم از سوی مسئولان مرتبط برطرف و حق و حقوق کارگران به موقع پرداخت شود. 

سردار سالاری با اشاره به برگزاری جشن گرامیداشت روز کار و کارگر از سوی شهرداری بندرعباس گفت: برگزاری این جشن از یک سو و البته توجه شهرداری به مسئله پرداخت به موقع دستمزد کارگران جای تقدیر دارد، این جشن حرکت ارزشمندی بود که در خانواده قشر کارگر نیز تاثیر دارد. 

وی در ادامه با توجه به مسائل مهم اقتصادی کشور تاکید کرد: مسئولان و کارفرمایان در این روزهای سخت بیش از آنچه هست هوای کارگران و تامین معیشت آنان را داشته باشند. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد