Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از وزارت علوم، با حکم محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ علی خطیبی به عنوان معاون اداری مالی و مدیریت منابع منصوب شد.

در متن حکم انتصاب  خطیبی به این شرح است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتظار می‌رود با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری، پرهیز از تجمل‌گرایی با رویکرد فساد ستیزی و عدالت محوری، تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور، موفق و سربلند باشید.

در ادامه این متن آمده است: رجای واثق دارم با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت مردمی در جذب و مصرف بهینه منابع مورد نیاز و تأمین معیشت و رفاه خدمتگزارن نظام آموزش عالی کشور نقشی مؤثر ایفا کنید. توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

خطیبی پیش از این مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی، مدیرکل فناوری اطلاعات و عضویت شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را عهده دار بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های نظرپورمعاون سابق اداری مالی و مدیریت منابع در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1114215 برچسب‌ها وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری مالی و مدیریت منابع تحقیقات و فناوری وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی