Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی روز شنبه در نشست خبری با بیان اینکه هفته وقف امسال از ۲۸ صفر آغاز شده است،افزود: طرح رایگان درمان از محل موقوفات مرحوم نمازی و پوستچی اجرا می‌شود که شامل ویزیت رایگان، بینایی سنجی رایگان و درمان نیازمندان در محلات کم برخوردار شیراز است.
موسوی با بیان اینکه دیدار با علما، برپایی میز خدمت و ارائه مشاوره در مورد وقف، از دیگر برنامه‌های هفته وقف امسال است، گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و صنفی وقف به منظور ترویج سنت حسنه وقف، اجرای طرح ماندگار و تهیه و توزیع ۴ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات به نیازمندان و جامعه هدف فارس، اجرای طرح مهر تحصیلی و توزیع ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر، برگزاری همایش یاوران وقف با حضور مسئولان استانی در حرم مطهر سیدعلاءالدین از دیگر برنامه‌های هفته وقف در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس نیز در این نشست بیان کرد: در ایام ماه محرم و صفر امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ۷۰۰ هیئت مذهبی در فارس از محل موقوفات کمک شد.
حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی افزود: در دهه آخر ماه صفر امسال نیز به ۷۰ موکب در سطح شهر شیراز به مبلغ ۳ میلیارد تومان کمک شد و همچنین با حفظ کرامت انسانی نیازمندان از محل درامد موقوفات فارس مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی در این ایام به آنها پرداخت شد.
وی گفت: در هفته وقف امسال تاکنون شاهد ثبت ۶ وقف جدید بوده‌ایم که ۳ مورد آن مربوط به شهرستان جهرم است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه وقف فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه وقف فارس سازمان اوقاف و امور خیریه وقف فارس هفته وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم