Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی وتهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در قالب۲۵۰ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در حال تهیه و تولید است و قصه‌های آن در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت خواهد شد.

خبرگزاری میزان - این سریال بازیگران بیساری دارد که با شروع تصویربرداری آن حدود ۱۷ ماه پیش فرهاد آئیش اولین نقش آفرینی بود که مقابل دوربین به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

فیلمنامه مجموعه «برف بی صدا می‌بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری به رشته تحریر درآمده که داستان فصل اول آن در ۱۰۰ قسمت در سال‌های ۶۵تا ۶۹ روایت می‌شود وقصه فصل دوم آن نیز در ۱۵۰ قسمت در زمان حال روایت خواهد شد؛ و برف بی صدا می‌بارد این متن را برای خلاصه داستان مجموعه درحال ساخت خود ارائه داده، که اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم، پرده حسرت از دلت برمی کنم، برف بی صدا می‌بارد، دردانه من، بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال نژاد، سینا کرمی و... بازیگرانی هستند که تاکنون مقابل دوربین قرار گرفته اند وبا پیشرفت داستان نقش آفرینان دیگری نیز به این سریال افزوده خواهند شد که همزمان با آغاز بازی آن‌ها نامشان رسانه‌ای خواهد شد.

تصویربرداری این سریال با مدیریت مجید محمدقلی در تهران به پایان رسیده وگروه راهی گیلان شدند تا ادامه کار در آنجا وسپس رفسنجان انجام شود.

تاکنون کار تولید این سریال چندین بار به دلیل کرونا مختل شد، اما گروه هم اکنون با همکاری یکدیگر در گیلان مَشغول تصویربرداری سکانس ها‌ی مربوط به این شهر هستند وسپس راهی رفسنجان خواهند شد تا ادامه قصه را درآنجا به تصویر کشیده وروایت کنند.

استان البرز، سرای قزوینی‌ها در بازار بزرگ تهران و شهرک سینمایی غزالی از لوکیشن‌های این سریال تلویزیونی درتهران وحوالی آن بود.

برخی عوامل برف بی صدا می‌بارد عبارت انداز: مدیر تولید:سامان شعشعه/ مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی/ مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی/ مدیر صدابرداری: سامان شهامت/ طراح صحنه: علی مربی/ طراح لباس: چکامه میرخانجانی/ طراح گریم: کامران خلج/ مدیرتدارکات: سعید رضوی تدوین: خشایارموحدیان- سعید سیاح/ جلوه‌های میدانی: ایمان کرمیان/ جلوه بصری: علی سجادی/ عکاس: مونا سرتوه مشاور رسانه ای: سروناز مظاهری و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

بعداز سری اول سریال نوار زرد که هم اکنون سری دوم آن به کارگردانی سروش محمدزاده در حال ساخت است سریال برف بی صدا می‌بارد دومین همکاری پوریا آذربایجانی با محمدرضا شفیعی وموسسه وصف صبااست.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما برف بی صدا می بارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد

به گزارش پارس نیوز، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

 اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگاران از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لوکیشین جدید برای فیلمبرداری پایتخت

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳

اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

  منبع : فارس              

دیگر خبرها

  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد