Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی از قطع انشعاب گاز ۷ جایگاه غیر استاندارد عرضه سوخت CNG در استان خبر داد.

مجید آوری فرد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران با اجباری کردن استانداردهای ملی در حوزه جایگاه‌های تک منظوره و چند منظوره سوخت گیری، به حوزه نظارت بر اجرای استانداردهای جایگاه های عرضه سوخت CNG وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه، روزانه هزاران متر مکعب گاز طبیعی فشرده در این جایگاه ها عرضه می شود، افزود: سازمان ملی استاندارد، نظارت بر اجرای استاندارد جایگاه ها را به شرکت های بازرسی تابید صلاحیت شده، سپرده است.

آوری فرد گفت: در این راستا در بازرسی‌های انجام شده از جایگاه‌های عرضه گاز CNG استان، 7 جایگاه به دلیل عدم رعایت الزامات استانداردسازی جهت قطع انشعاب گاز به شرکت ملی بخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز معرفی شد.

وی افزود: از اهداف مهم بازرسی از جایگاه‌های سوخت CNG، الزام جایگاه‌ها به انجام عملیات بازسازی و نوسازی مخازن سوخت، حفظ و ارتقای سطح ایمنی مصرف کنندگان و نیز حصول اطمینان از رعایت مندرجات استانداردهای مربوطه از قبیل نصب سامانه آشکارساز و صحت عملکرد جایگاه‌های مذکور است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی از جایگاه‌داران CNG خواست تا با شرکت های بازرسی همکاری بیشتری داشته باشند و نواقص موجود در جایگاه‌ها را بر اساس اصول ایمنی و استاندارد برطرف کنند.

آوری فرد اظهار کرد: مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عرضه سوخت از قبیل وجود نشتی، عدم وجود تجهیزات ایمنی، استاندارد نبودن شیلنگ و نازل و ... موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندارد استان مرکزی جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات