Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدعلی شجاعی در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به سهم ۴۷۸ میلیاردی استان از اعتبارات محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به استان اعلام‌شده است و هزینه این اعتبارات در حوزه راه و بهداشت و درمان خواهد بود.

وی با دستور تشکیل کمیته تخصصی در خصوص تعیین تکلیف نحوه توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان، تصریح کرد: در خصوص یارانه تسهیلات نیز یک کمیته تخصصی تشکیل و سقف این تسهیلات برای بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه در توزیع و هزینه اعتبارات نقطه نظرات و پیشنهاد‌های فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی اخذ می‌شود، گفت: توزیع اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی در نیمه دوم سال بر اساس عملکرد شش‌ماهه اول خواهد بود.

شجاعی افزود: توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای باهدف تأمین نداشته های شهرستان‌ها بر اساس نیازسنجی مردمی و دستگاهی بود که در سفرهای شهرستانی نیز مصوبات و اعتبارات لازم برای آن پیش‌بینی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه در توزیع اعتبارات شتاب نداشتیم و تلاش کردیم این توزیع بر اساس نگاه دقیق و کارشناسی باشد، گفت: بخشی از اعتبارات استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های جدید بر اساس نیاز و اولویت‌های منطقه هزینه شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی درمان بهداشت توسعه توزیع اعتبارات بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی