Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فتاح مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت : یک میلیون و ۴۱۳ هزار مرسوله صادره از استان و یک میلیون و ۳۹۸ هزار مرسوله وارده به استان بوده است.

او گفت : شیوع ویروس کرونا تمایل افراد برای خدمات غیر حضوری و استفاده گسترده از فضای مجازی و خرید اینترنتی را بیشتر کرده به طوریکه بسته و امانات پستی نسبت به قبل از کرونا بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست استان کرمانشاه افزود: در شش ماهه اول امسال ۷۳۱ هزار بسته و امانات در استان جا به جا شده که نسبت به پرسال ۴۳ درصد رشد داشته است.

فتاح با بیان اینکه در ایام کرونا فعالیت در عرصه‌های مجازی بیشتر شده است، افزود: در این ایام تعداد فروشگاه‌های اینترنتی ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

او به قرار داد ۱۳۰ فروشگاه اینترنتی با اداره پست کرمانشاه اشاره کرد و گفت: قطعا بیش از دو برابر این تعداد فروشگاه در استان از خدمات پست استفاده می‌کنند، اما با این اداره قرار داد ندارند.

فتاح به خدمات نیابتی اداره پست اشاره کرد و گفت: یکی از این خدمات ارسال مدارک دانشجویان جدید الورود است که هم اکنون در حال انجام است و تاثیر به سزایی در کاهش مراجعات دانشجویان و سفر‌های شهری دارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره پست مرسوله پستی مرسوله های پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه