Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ با برگزاری رقابت اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم پیگیری شد.

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ظهر امروز در شهر اسلوی نروژ برگزار شد و میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و رامین طاهری نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف رقبا رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج رقابت این سه ملی‌پوش به‌شرح زیر است:

وزن ۶۳ کیلوگرم:

میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل دنیز منیکسه از آلمان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی فرنگی کشورمان در مبارزه بعدی به مصاف تمیروف از اوکراین رفت و درحالی که سه بر یک عقب افتاده بود، با خاک کردن حریف به تساوی ۳ـ۳ رسید و با توجه به اینکه امتیاز آخر را گرفته بود، او برنده این کشتی شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف کشتی‌گیری از آذربایجان می‌رود.

وزن ۶۷ کیلوگرم:

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مبارزه اولش در مسابقات جهانی با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت و درحالی که به‌نظر می‌رسید او کار خیلی سختی مقابل این حریف نداشته باشد اما ۶‌ـ‌۱ از حریف عقب افتاد. قهرمان المپیک هوشیارانه کشتی را ادامه داد و به‌موقع حریف را به پل زده ضربه فنی کرد. در این مبارزه دو بار کادر فنی تیم ملی درخواست چلنج داد اما رضا گرایی مخالفت کرد و بازبینی فیلم اتفاق نیفتاد.

محمدرضا گرایی بعد از آنکه حریف ژاپنی را ضربه فنی کرد، حسام جعفراف قهرمان جوانان جهان جهان را در کمتر از دو دقیقه با کنده‌فرنگی‌های زیبا و بی‌نقصش با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر شکست داد.

او که در دور اول استراحت کرده بود، با این پیروزی راهی نیمه‌نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم شد و باید با کشتی‌گیری از گرجستان دیدار کند.

وزن ۸۷ کیلوگرم:

رامین طاهری اولین کشتی‌گیر ایرانی بود که در نوبت صبح روی تشک رفت. او در مصاف با برادو از مولداوی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. رامین طاهری در دور دوم با نتیجه سه بر یک مغلوب بیسلطانوف از دانمارک شد و برای رسیدن به گروه شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن حریفش باشد.

بیسلطانوف دانمارکی که رامین طاهری را شکست داده بود، در وزن ۸۷ کیلوگرم موفق شد آرتور شاهینیان ارمنی را ضربه فنی کند، با این نتیجه هنوز طاهری در جدول مانده و در صورتی که کشتی‌گیر دانمارکی عصر امروز هم در نیمه‌نهایی برنده شود، او نیز به گروه شانس مجدد راه پیدا خواهد کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان رامین طاهری ۸۷ کیلوگرم نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مصاف با محمد البیالی حریف مصری که رنکینگ ۶۲ جهان را در اختیار دارد با نتیجه ۳ برصفر به برتری رسید و به جدول اصلی رقابت‌ها صعود کرد.   عالمیان گیم نخست را با پیروزی ۱۱ بر ۶ آغاز کرد و در گیم دوم موفق شد ۱۱ بر ۸ در مقابل حریف مصری به برتری دست یابد.   گیم سوم این بازی با برد قاطع ملی پوش کشورمان همراه بود و نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ برنده این گیم شد تا در مجموع این دیدار با حساب ۳ بر صفر مقتدرانه به سود ایران خاتمه پیدا کند.   با این پیروزی نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد و امروز (شنبه) کار خود را در جدول اصلی مسابقات ادامه خواهد داد.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان