Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان نادری روز شنبه در حاشیه آیین پویش ملی مشق احسان در یاسوج اظهار داشت: رزمایش های مختلف در استان ادامه دارد و تا پایان کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

وی افزود: امروز سومین مرحله از پویش ملی مشق احسان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که ۴ هزار و ۷۰۰ بسته آموزشی شامل کیف، مداد و لوازم التحریر میان دانش اموزان کم برخوردار استان در شهرستان های ۹ گانه توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

نادری تاکید کرد: در هفته پیش رو رزمایش احسان و همدلی برگزار خواهد شد که در آن ۴۲۰۰ بسته معیشتی در نقاط مختلف استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: کار توزیع این بسته ها توسط گروه های جهادی، هیات و موکب و خود ستاد انجام خواهد شد. 

۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

نادری با اشاره به واگذاری کارخانه قند یاسوج عنوان کرد: از هفته پیش رو کارهای مقدماتی برای راه اندازی کارخانه انجام می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارخانه فند یاسوج نماد صنعت  کهگیلویه و بویراحمد بوده و ۵۱ درصد سهام این کارخانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) است.

وی همچنین با اشاره به شرکت دارویی در منطقه سربیشه گچساران گفت: پیش بینی وی شود این کارخانه در نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد.

نادری بیان کرد: با افتتاح این کارخانه تحولی عظیم در صنعت گیاهان دارویی در استان ایجاد خواهد شد. 

محرومیت زدایی از برنامه‌های مهم ستاد در کهگیلویه وبویراحمد و تا کنون در حوزه آب روستایی، راه، ساخت مسجد و مدرسه و حوزه سلامت و کارهای جهادی و زلزله سی سخت کارهای مطلوبی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی فرمان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان