Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:51:23 GMT

۷۴ واحد صنعتی در زنجان راه اندازی شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۳۴۶۷

۷۴ واحد صنعتی در زنجان راه اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری گفت: در نیمه نخست سال جاری ۷۴ واحد صنعتی در استان زنجان راه اندازی شده که زمینه اشتغالزایی دو هزار و ۳۹۵ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری صورت گرفته برای راه اندازی این واحدها بالغ بر ۲۹ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال می‌باشد، اظهار کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته در نیمه سال از رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: سرمایه گذاری صنعتی استان در ۶ ماه اول سال گذشته بالغ بر ۹ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال بوده است.

فغفوری تاکید کرد: محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات کانی غیر فلزی و فلزات اساسی بیشترین گروه کالایی واحدهای صنعتی راه اندازی شده در این مدت است.

کد خبر 5323145

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد های تولیدی جذب سرمایه گذاری بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر خطبه های نماز جمعه مشهد هفته ناجا عکس استانها امام رضا ع واکسن کرونا رحلت پیامبر اکرم ص راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود