Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@15:31:55 GMT

طوفان شاهین چقدر خسارت زد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۳۵۶۲

بر اثر طوفان شاهین تا کنون دو ملوان کشته، سه نفر مفقود و بالغ بر ۱۶۶۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های بندری و تاسیسات صید و صیادی استان سیستان و بلوچستان وارد شده است. ناطقان: به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران با اعلام این مطلب گفت: بر اثر طوفان حاره ای شاهین پنج ملوان با برخورد دو شناور صیادی مفقود شدند و از این تعداد تاکنون پیکر دو نفر پیدا شده و از سه نفر دیگر خبری در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جستجوها برای یافتن پیکر افراد مفقود شده در آب‌های این استان ادامه دارد.

محبی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌ها و بررسی‌های اولیه، برآورد خسارات ناشی از طوفان شاهین در استان سیستان و بلوچستان به طور عمده مربوط به زیرساخت‌های و تأسیسات بندری از جمله سوله‌ها و سایبان‌های بندری، مراکز تخلیه صید، موج شکن‌ها، بخشی از تأسیسات شناور و سازه‌هایی که شناورها در بنادر به آن وصل می‌شوند، چراغ‌های دریایی، راه‌های دسترسی به مراکز صیادی و شبکه‌های برق می‌شود.

طوفان شاهین ۵ کشته و مفقودی و ۱۶۶۰میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

وی اضافه کرد: برآورد خسارت ۱۶۶۰ میلیارد ریالی در زمینه تأسیسات صید و صیادی و زیرساخت‌های بنادر ماهیگیری است و در بخش شناورها در حال بررسی خسارات به لنج‌ها و قایق‌های ماهیگیری هستیم که به زودی نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

معاون سازمان شیلات ایران گفت: برای جبران خسارات ناشی از طوفان شاهین، میزان خسارات وارده را به ستاد حوادث غیر مترقبه استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده آیم و سازمان شیلات ایران نیز برای تخصیص اعتبار از محل ستاد حوادث غیر مترقبه کشور اقدام خواهد کرد.

وی اذعان داشت: در استان سیستان و بلوچستان هفت بندر صیادی و سه موج شکن مردمی داریم که در اختیار صیادی قرار گرفته اند و بر اثر طوفان شاهین خسارت دیده اند.

محبی اعلام کرد: خوشبختانه این طوفان خسارت مالی و قابل ذکری در استان هرمزگان نداشته است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: طوفان شاهین ، خسارت ، کشته

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طوفان شاهین خسارت کشته استان سیستان و بلوچستان طوفان شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد