Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، سیداحمد موسوی همزمان با ۱۷ مهرماه، روز جهانی پست، در جریان رژه موتوری ناوگان نامه رسان استان افزود: نیروی انسانی ساختار اصلی صنعت پست را تشکیل می دهد و اعتماد مردم بـه کارکنان پست، پشتوانه محکم این نهاد محسوب می شود و بی‌ شک اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پست خراسان رضوی را یکی از پنج هاب منطقه ای سازمان پست ایران دانست و گفت: این استان جایگاه بسیار ویژه ای در صنعت پست کشور دارد که قرار گرفتن در هاب شرق و شمال شرق کشور، تنها ارائه دهنده خدمات پست خارجه و مستقل از پایتخت و جایگاه دوم در ارسال پستی فروش اقلام اینترنتی از جمله شاخص های ویژه آن است.

موسوی، شمار واحدهای پستی استان را ۳۹۵ مورد عنوان کرد و گفت: ۳۶۵ واحد از این تعداد شهری و فعالیت ۲۸۸ واحد نیز در قالب دفاتر پیشخوان شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: ۲۵۷ نیرو به عنوان موزعان شهری و ۲۱۲ نفر نیز به عنوان موزعان واحدهای روستایی با اداره کل پست خراسان رضوی همکاری دارند.

مدیرکل پست خراسان رضوی مجموع مرسولات وارده و صادره این استان در ۶ ماهه نخست امسال را حدود ۱۰ میلیون مرسوله عنوان کرد.

امروز شنبه به مناسبت روز جهانی پست خودروهای پستی و موتورهای موزعان با عبور از خیابان های مشهد و زیرگذر حرم مطهر رضوی، روز ۱۷ مهرماه را گرامی داشتند.

برچسب‌ها اعتماد اجتماعی ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جهانی پست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتماد اجتماعی ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتماد اجتماعی ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جهانی پست خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴ تهران)، با معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری «اقتصاد زیارت» و «گوهرسنگ‌ها» شرکت کرده است.   مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با حضور تمامی صنایع کشور از جمله ساختمان، پتروشیمی، داروسازی، کشاورزی، گردشگری و نیز فعالان اقتصادی کشور از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاری است.   سید جواد موسوی ادامه داد: این اداره کل در نمایشگاه تهران به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است.   وی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است.   وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه خراسان رضوی در اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بازدید کردند و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این بازدیدها، ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.

دیگر خبرها

  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند