Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:46:06 GMT

دستگیری بیش از ۵۶۰ خرده فروش مواد مخدر در فومن

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۳۷۴۴

دستگیری بیش از ۵۶۰ خرده فروش مواد مخدر در فومن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید رضا فیضی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: هفته ناجا امسال با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» آغاز شده است.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه این هفته فرصتی است تا از تلاشگران عرصه نظم و امنیت تقدیر شود، گفت: نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و آگاهی‌بخشی و افزایش اطلاعات عمومی جامعه می‌تواند به پیشگیری از وقوع جرم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تلاش خود را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در شهرستان فومن به کار بسته است، اضافه کرد: تعامل بین مردم و نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف باید بیشتر شود.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شد، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه با رشد ۲۳ درصدی مواجه هستیم.

وی از افزایش ۱۴ درصدی میزان سرقت در شهرستان فومن خبر داد و اضافه کرد: ۲۰۵ نفر از سارقین در این شهرستان دستگیر و ۵۲۰ فقره سرقت نیز کشف شد.

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در فومن

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه خودروی سرقتی، پنج دستگاه موتورسیکلت کشف و ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است، تصریح کرد: ۵۶۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده است.

وی به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در فومن، ادامه داد: در تصادفات خسارتی درون شهری ۱۲ درصد و جرحی ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.

سرهنگ فیضی با اشاره به بازدید از دو هزار و ۶۵۶ واحد صنفی در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: ۱۵۳ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اظهار کرد: نیروی انتظامی عمل در راستای مطالبات مردمی را وظیفه خود می‌داند و امنیت پایدار نیز از مؤلفه‌های اصلی پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ برنامه محوری در هفته نیروی انتظامی در شهرستان فومن، اضافه کرد: دیدار خانواده‌های شهید، دادن کلاه ایمنی به راکبان موتور سوار قانونمند، دیدار چهره به چهره با مردم در نماز جمعه و غیره از برنامه‌های شاخص این هفته به شمار می‌رود.

کد خبر 5323331

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان فومن خرده فروش مواد مخدر بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر هفته ناجا خطبه های نماز جمعه مشهد عکس استانها امام رضا ع واکسن کرونا رحلت پیامبر اکرم ص نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند