Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حشمت الله حیات الغیب با بیان اینکه یکی از برنامه‌های انجمن حمایت زندانیان مرکز کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان فرزندان زندانیان تحت پوشش است، اظهار داشت: با هدف ایجاد روحیه نشاط و تشویق فرزندان زندانیان نیازمند به کسب تعلیم و تربیت و پیشگیری از ترک تحصیل آنان، با همت یکی از خیرین مبلغ ۳۸۵ میلیون ریال جهت خرید لوازم التحریر به خانواده‌های آنان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز افزود: با برنامه ریزی انجام شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای این خانواده‌ها کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی نیز برگزار شد.

حیات الغیب گفت: در پایان آموزش و اهدای کارت‌های کمک هزینه تحصیلی، به هر خانواده یک بسته مواد پروتئینی نیز تحویل گردید.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز افزود: به زودی و با کمک خیرین در مرحله بعدی به حساب ۱۰۰۰ نفر از فرزندان زندانیان کمک هزینه تحصیلی واریز خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین گفت: از خیرین در خواست داریم با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود از خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت کنند.

لازم به ذکر است: شماره حساب ۰۱۰۰۴۹۳۳۱۰۰۰۱ بانک ملی (سیبا) و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۱۴۰۲۵ به نام انجمن حمایت زندانیان مرکز جهت دریافت کمک‌های خیرین است.

کد خبر 5323205 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانی انجمن حمایت از زندانیان هفته ناجا قوه قضاییه شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش موزه ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا صنایع دستی پرونده قضایی سالمندی گردشگری سردار حسین اشتری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کیفیت هوای تهران انجمن حمایت زندانیان مرکز فرزندان زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی