Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با اعلام سیدمجید صدری، قرارداد یحیی گل‌محمدی برای دو فصل دیگر تمدید شد.
به گزارش آریا، سرپرست باشگاه پرسپولیس، قرارداد سرمربی این تیم را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. یحیی گل‌محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه، پس از دیدار و مذاکره با سیدمجید صدری، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ و یکم بود اما امروز رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر از تمدید قرارداد یحیی گل محمدی به مدت دو سال دیگر داد.
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس آخرین بازی دوستانه خود را روز گذشته برگزار کرد، امروز هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال با خبری ناگهانی و ویژه مواجه شدند؛ تمدید قرارداد با سرمربی این تیم که دو قهرمانی متوالی و یک صعود به فینال آسیا را رقم زده است. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که تا پایان این فصل قرارداد داشت، یک قرارداد دو ساله را امضا کرده است. بنابراین حضور او در لیگ بیست و دوم نیز قطعی خواهد بود و سرمربی موفق قرمزها به رکورد چهار سال سرمربیگری در این تیم خواهد رسید.
در شرایطی که لئوناردو ژاردیم در آستانه اخراج قرار دارد، پرسپولیس با تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی به او این اطمینان را داد که در هر صورت از وی حمایت خواهد کرد؛ یک عامل انگیزشی و روحیه بخش در آستانه حساس ترین بازی فصل. این در حالی است که مجید صدری اعلام کرده بود که شنبه قرار است خبری خوش به هواداران پرسپولیس بدهد و حالا با تمدید قرارداد گل‌محمدی، روحیه او پیش از شروع فصل جدید را بالا برده و در فاصله کمتر از 10 روز تا بازی با الهلال، به یحیی این اطمینان را داده که با هر نتیجه‌ای از وی حمایت خواهد کرد؛ خصوصا اینکه در اردوی تیم رقیب ژاردیم در آستانه اخراج قرار دارد.
یحیی گل‌محمدی تاکنون 86 بار روی نیمکت پرسپولیس نشسته و 53 پیروزی را با این تیم به ارمغان آورده است. او موفق‌ترین مربی ایرانی لیگ برتری قرمزها محسوب می‌شود و حالا با این تمدید قرارداد، با عبور از رکورد علی دایی به باسابقه ترین مربی ایرانی پرسپولیس در دوره حرفه‌ای فوتبال ایران نیز تبدیل خواهد شد.
گل‌محمدی در دو مقطع که سرمربی پرسپولیس شده هر بار جانشین یک سرمربی خارجی بوده و توانسته به خوبی سرخپوشان پایتخت را به سوی موفقیت هدایت کند. تیم او سابقه دو قهرمانی لیگ برتر، یک صعود به فینال آسیا و یک حضور در فینال جام حذفی را دارد. در صورتی که یحیی این فصل به عنوان قهرمانی لیگ برتر و آسیا برسد، بالاتر از برانکو ایوانکوویچ پرافتخاترین مربی دوره معاصر پرسپولیس لقب خواهد گرفت.
تمرین یکشنبه تیم پرسپولیس تعطیل شد و سرخپوشان از دوشنبه تمرینات خود را پیگیری می‌ کنند. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با تصمیم و نظر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین فردا یکشنبه سرخپوشان تعطیل اعلام شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت. بر همین اساس، قرمزپوشان تمرینات خود برای آماده‌سازی هر چه بیشتر برای بازی برابر الهلال عربستان را از روز دوشنبه پیگیری می‌کنند. سرخپوشان ایران، روز چهارشنبه 21 مهر ماه، تهران را به مقصد ریاض عربستان ترک خواهند کرد. گفتنی است؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا، از ساعت 21 شنبه 24 مهر ماه در ورزشگاه فیصل بن فهد پرنس ریاض آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حساس ترین بازی فصل یحیی گل محمدی پرسپولیس قرارداد یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

بیشتر بخوانید: ۲ بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228979 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان