Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در سطح استان کرمانشاه در بهترین شرایط قرار دارد و تمام تلاش و هدف این دو دستگاه ایجاد آرامش برای مردم است. خبرگزاری میزان- در اولین روز از هفته ناجا نشست مشترک قضایی و انتظامی به منظور تعامل موثر و بیشتر با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ، دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی استان و معاونین وی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس کل دادگستری کرمانشاه در ابتدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی طرح مباحث مهم و کاربردی در این جلسات را بسیار موثر دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی از جمله نهاد‌هایی است که کار در آن با سختی و استرس همراه است چرا که با آلام مردم و جرائم مختلف سرو کار دارند.

توسلی زاده با اشاره به تعامل و همکاری خوبی که بین دادگستری و نیروی انتظامی وجود دارد خاطرنشان کرد: این تعامل کارآمد می‌تواند به ایجاد آرامش در جامعه و برای مردم بیانجامد که خوشبختانه امروز در استان این مهم محقق شده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمانشاه در ادامه چند راهکار در ایجاد امنیت بیشتر را موثر دانست و گفت: مراجع انتظامی از جمله کلانتری‌ها اختلافات را کنترل و مدیریت کنند و بدانند یک اختلاف کوچک می‌تواند به یک جرم مهمه از جمله قتل تبدیل شود.

این مقام قضایی استان کرمانشاه افزود: مدیریت آسیب‌های اجتماعی و عکس العمل به موقع می‌تواند در پیشگیری از وقوع آن‌ها جلوگیری کند. ورود ۴۸۰ هزار پرونده در سال به دادگستری یعنی وجود حداقل ۴۸۰ هزار اختلاف بین مردم که اگر مدیریت نشوند هر کدام از آن‌ها آبستن حوادث جبران ناپذیر خواهند بود.

توسلی زاده به ارتباط خوب با مردم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با ارتباط خوب با مردم می‌تواند در جلب اعتماد و رضایت آن‌ها تاثیر مستقیم داشته باشد و با کمک خود مردم بسیاری از مشکلات را حل کند.   وی افزود: اجازه ندهید وقت مفید مردم در کلانتری‌ها و راهرو‌های دادگستری تلف شود و تا جایی که ممکن است کار‌های مردم را به سرانجام رسانید و از فراخوان آن‌ها جز در مواقع ضروری خودداری کنید.   رئیس کل دادگستری کرمانشاه ادامه داد: از جمله راهکار‌های موثر پیشگیری، رصد و کنترل مجرمان با سابقه و حرفه‌ای است و در عین حال تأکید می‌شود در برخورد با جرائم مهمه هیچ محدودیتی وجود ندارد و برخورد سخت باید صورت گیرد.

توسلی زاده استفاده از ظرفیت سازش در کلانتری‌ها را در کاهش ورودی‌ها بسیار مفید دانست و افزود: در تمامی دعاوی حقوقی می‌شود از ظرفیت سازش استفاده کرد و در این مسیر کلانتری‌ها نقش مهمی می‌توانند داشته باشند.      بیشتر بخوانید:        تاکید بر لزوم حمایت‌های قانونی از نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت در جامعه انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه نیروی انتظامی آرامش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی آرامش رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیروی انتظامی کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها