Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس  از افزایش سه برابری پایه بودجه ملی شهرستان‌های شاهرود و میامی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات ملی شرق استان سمنان امسال به رقم ۹ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال رسید.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت پیگیری طرح‌های نیمه تمام شرق استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اینکه بودجه‌های استانی تحول‌آفرین نیست، باید از بودجه ملی و ظرفیت بخش خصوصی برای پیشرفت این شهرستان‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی راهکار‌های رفع مشکلات شهرستان‌های شاهرود و میامی در خصوص رفع بیکاری، آب، گردشگری، کشاورزی را نیز تشریح کرد و از تدوین طرحی برای لحاظ کردن شاخص وسعت شهرستان‌ها در اختصاص بودجه خبر داد.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه ملی کمبود اب شاهرود و میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم