Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

روایت دیدار شمخانی با نخست وزیر عراق / تصاویر نشست شورای هماهنگی مجلس در صفحه نیکزاد / بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان لبافی نژاد

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تصاویری از مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان صداوسیما را منتشر کرد:

" مراسم تکریم و معارفهٔ رئیس جدید سازمان صداوسیما

«برای برادر عزیز، رزمنده، همسنگر و همرزم خودم در دوران دفاع مقدس، جناب آقای جبلی، آرزوی موفقیت می‌کنم که توانسته از دبیری و سردبیری و سطوح مختلف در این سازمان خدمت کند و امروز توفیق خدمت در رأس سازمان صداوسیما را پیدا کرده. رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به ایشان اعتماد کردند و، در این شرایط حساس، چنین مسئولیت خطیری را برعهدهٔ این برادر متدین و کارشناس قرار دادند».

«فرهنگ خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد و آن قاب فاخر را از دوران دفاع مقدس ساخت».

«همهٔ ما سال ۶۳ را به یاد داریم، زمانی که طی دو روز حتی خمپاره‌ای نداشتیم و این موضوع را بچه‌های بخش ادوات به یاد دارند، اما با کمک‌های شهید حسن طهرانی‌مقدم از هیچ به‌دنبال موشک حرکت کردیم و اولین تست موشکی ما خنده‌دارترین تجربهٔ ما در منطقه بود. اما امروز در جایی ایستاده‌ایم که آسمان ایران‌زمین و جبههٔ مقاومت تحت امنیت قرار دارد».

«باید بپذیریم آنچنان که در بقای جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌ایم، در ادارهٔ آن تلاش نکرده‌ایم. به تلاش خود در بقای جمهوری اسلامی ایران از صد نمرهٔ صد می‌دهیم. اما امروز بپذیریم که ما در ادارهٔ کشور برای حل مشکلات مسیر دیگری را در پیش گرفتیم، بنابراین با چالش‌های متعددی در اداره کشور روبه‌رو شده‌ایم».

«امام خمینی (ره) دفاع مقدس و جنگ را دانشگاه اول و صداوسیما را دانشگاه دیگر و ملی ما برشمردند و امروز دانشگاه صداوسیما باید پا جای پای دانشگاه دفاع مقدس بگذارد تا در جنگ اقتصادی و جنگ تحریف‌های رسانه‌ای پیروز شویم».

«این سازمان صدای بلند مردم مستضعف است که به‌فرمودهٔ امام راحل کسانی هستند که تا انتهای خط با انقلاب اسلامی می‌مانند. امروز مردم ما مظلوم‌ترین هستند و هر کجا که می‌رویم آن‌ها ایستاده‌اند».

«امیدواریم صداوسیما در این جنگ نابرابر با همان فرهنگ دفاع مقدس و ریاست شخصی که از پایین‌ترین سطح به بالاترین سطح آن رسیده با اخلاص، مجاهدت، تلاش و همکاری نشان دهد که فرهنگ دفاع مقدس تنها فرهنگ رهایی‌بخش برای عزت، استقلال و دنیا و آخرت ماست. صداوسیمای جمهوری اسلامی می‌تواند این نقش را به‌درستی ایفا کند، اما با این نگاه که فرزند زمانهٔ خویش باشد»."

پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صداوسیما پستی را درباره مراسم معارفه خودش منتشر کرد:

" رسانه مردمی در خدمت جمهور

مفتخرم که مراسم معارفه امروز مهمانان ویژه‌ای داشت: در خدمت مادر بزرگوار شهیدان خالقی‌پور، پدر بزرگوار شهید نوجوان علی لندی، خانواده شهید فخری‌زاده و ائمه جمعه مردمی و عدالتخواه، همچنین در خدمت نمایندگانی از اقشار زحمت‌کش جامعه از کارگران، پرستاران و آتش‌نشانان هستیم.

رؤیای ایرانی پرورش ابرانسان‌هایی، چون سلمان فارسی، ابن‌سینا، خواجه‌نصیر، فارابی، خوارزمی تا شهریاری، علی‌محمدی، رضایی‌نژاد، احمدی‌روشن و فخری‌زاده است. امام‌خمینی (ره) بعد از ۱۴ قرن، همان مکتبی را احیا کرد که رسول‌الله (ص) بنیان آن را گذارد تا از ریشه سلمان، چمران و سلیمانی شکوفا شوند؛ شهدایی که ما را به یک آرمان‌شهر بشارت می‌دهند. رسانه باید به درک درستی از آن برسد و با هنر خود بازنمایی کند.

راه دراز در بازنمایی طبیعی و جغرافیایی ایران همچنان باقی است، چه رسد به شکوه معرفتی و افتخارات تاریخی ملت بزرگ ایران... رسانه ملی نباید از مردم عقب بیفتد.

عدالت‌ورزی و عدالت‌طلبی آورد بسیار سختی است؛ باید خودمان را برای این آوردگاه آماده کنیم. عدالت در اعتنا کردن به داشته‌ها و قدردانی از سرمایه‌ها آغاز می‌شود؛ چه سرمایه‌های فکری، فرهنگی و تاریخی و چه سرمایه‌های انسانی...

مخاطب ما جمهور مردم هستند، نه اقشار خاص! جمهور و توده مردم یعنی همه آن‌ها که حاج‌قاسم قهرمان ملی آنهاست. آنان که قدرشناس خط‌شکنان عرصه خدمت و خطر هستند؛ چه مدافعان حرم، چه حافظان سلامت... همان‌ها که از پیروزی حسن یزدانی سرمست و از شهادت حججی غمگین و البته سربلند شدند؛ آنان که از فساد تلخ‌کام می‌شوند و با فسادستیزی به شوق می‌آیند. رسانه ملی باید در حد خدمت به این جمهور باشد.

رسانه ملی باید با تمام توان در خدمت جمهور مردم باشد. بسیارند قوانین گره‌گشا و راهبرد‌های بن‌بست‌شکن که برای تحقق، نیازمند پیگیری مجدانه در رسانه هستند. بسیارند مفسدان، متخلفان و قانون‌شکنانی که رسانه می‌تواند و باید خواب را بر چشم آن‌ها حرام کند. بسیارند اندیشمندان، پژوهشگران و متخصصانی که هنوز مخاطبان از آن‌ها بهره نبردند و به خدمات آن‌ها پرداخته نشده است."

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه که به لبنان سفر کرده توئیتی را درباره دیدارهایش در این کشور به اشتراک گذاشت:

" گفتگو‌های مهمی با مقامات عالیرتبه، روسای احزاب و نخبگان لبنان داشتم. ساعات مفیدی هم با دبیرکل حزب الله به رایزنی گذشت. تشکیل دولت جدید را به همه لبنانی‌ها تبریک گفتم. زمینه توسعه همکاری‌ها فراهم است. در روز‌های سخت، آماده حمایت و یاری لبنان هستیم."

محمدرضا قادری، عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست به مناسبت روز پست توئیتی را منتشر کرد:

" پست یک میثاق است برای امانتداری و تلاش بی وفقه در رساندن مرسولات.
یکبار دیگر در عصر دیجیتال هم پیمان می‌شویم برای تحولی بزرگ و به روزآوری با فناوری‌های نوین برای تسهیل در زندگی و کسب و کارها.
روز جهانی پست را به یکایک همکاران پرتلاشم در جای جای شبکه بزرگ پست ایران تبریک می‌گویم"

حسین غریبی، سفیر ایران در پرتغال تصویری از باغچه سبزی خودش در این کشور منتشر کرد و نوشت:

" سال‌ها بعد و هزاران کیلومتر دورتر از خانه، در گوشه‌ای از برزیل، خاطره عطر و طعم سبزی‌های ایرانی رهایش نمی‌کند. بذر وطنی و خاک و آب و آفتاب و عشق و ذوق و سلیقه و همت عالی، دست در دست هم، تصویر روز‌های نوستالژیک دوست هموطن را چه سبز و زیبا بازسازی می‌کنند."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی وزیر بهداشت سیاسیون ایران سازمان صداوسیما رئیس جدید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی

به گزارش قدس آنلاین، سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به پاکستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پاکستانی و دیگر رسانه‌های خارجی داشته است که دیدارهای او با مقامات بلندپایه این کشور و محورهای رایزنی‌های او را مورد توجه قرار دادند.

خبرگزاری رویترز با اعلام خبر سفر رئیسی به پاکستان، با اشاره به بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان درباره این سفر، به همراهان رئیسی، مدت سفر او و دیدارهای او با مقامات عالی‌رتبه پاکستان، از جمله نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه آن اشاره کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به سفر رئیسی نوشت: روسای ایران و پاکستان در نشست روز دوشنبه خود توافق کردند که همکاری‌های اقتصادی و امنیتی تقویت کنند.

این خبرگزاری همچنین با اشاره به دیدار «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان نوشت: سران دو کشور درباره طیفی از مسائل دوجانبه گفت‌وگو کرده و وعده دادن که برای مبارزه با تروریسم همکاری کنند. آن‌ها جنگ اسراییل علیه حماس در غزه را نیز محکوم کردند.

شبکه فرانس‌۲۴ نیز با اشاره به دیدارهای رئیسی و توافق او با نخست‌وزیر پاکستان برای تقویت همکاری‌ها، از جمله در زمینه مبارزه با تروریسم، جنبه اقتصادی و تجاری سفر رئیس‌جمهور ایران به این کشور همسایه را مورد توجه قرار داده و نوشت: رئیسی گفته است که این سفر همچنین هدف ارتقای تجارت میان دو کشور را دنبال می‌کند که در حال حاضر، حدود ۲.۵ میلیارد دلار در سال است. پاکستان روی یک پروژه گازی مشترک با ایران برای حل‌وفصل مسئله کمبود انرژی در این کشور حساب کرده که رشد اقتصادی آن را تضعیف کرده است.

روزنامه پاکستانی داون نیز در گزارشی درباره محورهای رایزنی‌های رئیسی در پاکستان و توافق‌های انجام‌شده میان دو کشور، با برجسته کردن اهداف اقتصادی این سفر نوشت: پاکستان و ایران، روز دوشنبه، به عنوان بخشی از تفاهم‌نامه‌ای برای تعمیق روابط در تمامی حوزه‌ها، متعهد شدند که میزان تجارت سالانه خود را به ۱۰ میلیارد دلار تا پنج سال آینده برسانند.

افزون بر این، شبکه‌های پاکستانی از جمله جی‌تی‌وی، شبکه تلویزیونی سما پاکستان، شبکه دنیا نیوز پاکستان و شبکه اکسپرس نیوز پاکستان مراسم استقبال از رئیس‌جمهور را به صورت زنده پخش کردند.

شبکه سعودی العربیه، شبکه آج، پایگاه خبری هندی فرست پست، روزنامه هندوستان تایمز، شبکه ۲۴نیوز پاکستان، شبکه نیوز ۱۸ اردو، شبکه ایندیپندنت اردو، شبکه الجزیره، شبکه صدای آمریکا، شبکه لاهو رنج، شبکه تی‌وی‌سی نیوز نیجریه، شبکه نیوز۱۸ پاکستان، شبکه وان ایندیا، شبکه المیادین، شبکه العربی، شبکه ای‌ای۲۴ الجزایر، شبکه راشاتودی، شبکه لاهور نیوز، شبکه نیل نیوز مصر، کانال ۲۶ آرژانتین، شبکه تله‌سور ونزوئلا، شبکه سی‌جی‌تی‌ان چین و شبکه گلوبال نیوز چین نیز سفر رئیس‌جمهور به پاکستان را مورد توجه قرار دادند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد