Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت اللسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌سیستان‌وبلوچستان در دیدار سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان ضمن تاکید بر اهمیت کار حلقه‌های صالحین بسیج گفت: برنامه ریزی در جهت ارائه محتوا و فعالیت‌های کیفی نسبت به کمیت و تعداد افراد حاضر در حلقه‌های صالحین از اولویت بیشتری برخوردار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: گام اول کار انجام فعالیت‌های فکری و پرورش نیروی انسانی می‌باشد که چنین کاری سخت، زمان بر و نیازمند فعالیت تمام وقت است.

محامی خواستار پرهیز از روزمرگی و ارائه محتوا به صورت گفتمان و پله به پله شد و گفت: ارائه طرح‌های مختلف و دعوت از اساتید و مربیان موثر و توانمند می‌تواند تا حدود زیادی در رشد و تربیت اعضای حلقه‌های صالحین موثر باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان خواستار برنامه‌ریزی در فرایند تربیتی حلقه‌های صالحین با توجه به تنوع مذاهب در استان شد و اظهار داشت: شناسایی، آموزش و به کارگیری نیرو از بین اقوام و مذاهب مختلف دارای اهمیت مضاعف است و باید بدانیم که این مسیر چندان هموار نیست و پیمودن آن نیاز به طراحی و برنامه ریزی دارد.

همچنین سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان نیز گفت: در حال حاضر بیش از ۵۳۰ حلقه صالحین فعال در سطح استان وجود دارد که تعداد اعضای هر یک از آن‌ها به طور متوسط بین ۱۵ تا ۳۰ نفر می‌باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقوام و مذاهب نماینده ولی فقیه حلقه های صالحین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور علمی و فناوری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی بنادر استان، ظرفیت‌های مختلف تولیدی، عقد تفاهم‌نامه‌ها، مذاکرات با استانها و کشورهای مختلف جزو اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه‌ بوده و ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود.

محمدرضا اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امسال با یک تفاوتی برگزار شده که وزارت کشور در بحث اقتصادی تحت عنوان زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان، یک سالن اختصاصی برای معرفی ظرفیت‌های توسعه محصولات و زنجیره‌های با ارزش هر استان ایجاد کرده است.

محمد رضا اکبری گفت: در این نمایشگاه ۳۱ استان و هر استان با ۲ محصول از زنجیره‌های اولویت‌دار اصلی با زنجیره‌ای از تامین مواد اولیه تا بازاریابی و کسب و کار به نمایش گذاشته شده است.

مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی و برقراری ارتباط بین سایر استان‌ها با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی بازرگانان داخلی و خارجی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، است.

 وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این نمایشگاه افزود: شاهد بازدید برخی از وزرا، مدیران و دولت مردان موثر اقتصادی و توسعه زنجیره‌های ارزشی راهبردی از غرفه‌ استان سیستان و بلوچستان بودیم.

اکبری تاکید کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه مذاکراتی در حوزه تجارت‌ بین‌الملل با تولید کنندگان و توزیع کنندگان زنجیره‌های ارزشی راهبردی بین استان‌ها و کشورهای مختلف انجام شد.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  کشورهای متعددی از جمله، افغانستان، پاکستان، چین، هند و ... در این نمایشگاه حضور داشته اند.

وی با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه افزود: با گذشت چهار روز از نمایشگاه اکسپو شاهد گسترش روابط بین استانها که از چالش‌های توسعه تولید و صادرات بود هستیم.

وی بیان کرد: حضور استانداران، معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه‌گذاران استانی عامل گسترش ارتباطات و مذاکرات چهره به چهره در این نمایشگاه می‌باشد و بسیاری از ظرفیت‌ها استان سیستان و بلوچستان به بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

وی در ادامه گفت: آگاهی از ظرفیت‌های استانهای مختلف فرصت بسیار خوبی به ویژه برای استان سیستان و بلوچستان است که نوید بخش تحولات مثبت در عرصه‌های تولید و صادرات خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل