Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی برهانی رئیس اداره‌ دامپزشکی به اتفاق کارکنان اداره با همراهی مدیر جهاد کشاورزی ورئیس اداره منابع طبیعی شهرستان با کدخدا فرماندار شهرستان دیدار ودرباره مسائل وخدمات مرتبط با حوزه دامپزشکی به بحث و ارائه‌ی گزارش پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدا فرماندار شهرستان در این دیدارضمن تبریک وتهنیت هفته دامپزشکی از زحمات و خدمات خانواده پرتلاش دامپزشکی در راه مقدس حفظ و تقویت سلامت عمومی تقدیر و تشکر کردو اظهار داشت: نقش و تاثیر سازنده و ارزنده دامپزشکی در سلامت همگامی و امنیت غذایی مشهود است و نظارت‌های کارشناسی، تدابیر فنی و اقدامات اجرایی، بازرسی‌های مداوم، خدمات پیشگیرانه ودرمانی در حین تحمل کمبود‌ها، موانع، مشکلات متاثر از کمبود منابع انسانی و امکانات لجستیکی، موانع طبیعی و فیزیکی تحسین آمیز است و تولید و تکثیر جمعیت روبه رشد دامی منطقه مدیـون زحمات و مجاهدت‌های پرسنل دامپزشکی نیز می‌باشد.

فرماندار شهرستان گفت: در اهمیت تکریم و رعایت حقوق حیوانات در دین نمونه‌های مثالی فراوانی وجود دارد.

فرماندار در آخر بر پیگیری موارد ذیل در راستای نهادینه سازی فرهنگ حمایت و افزایش اقبال از خدمات حوزه‌ی دامپزشکی در سطح شهرستان  تمرکز بر افزایش آگاهی فراگیر و ایجاد شناخت و تعهد عمومی نسبت به مأموریت دامپزشکی ؛تقویت همکاری با سایر دستگاه‌های مسئول با رسالت‌های مرتبط برای گسترش شعاع دایره‌ی خدمات موثر نظارتی و اجرایی دامپزشکی؛ و پیگیری فعالسازی کشتارگاه صنعتی دام پیشین به عنوان یکی از اولویت‌های دوگانه شهرستان راسک تاکید کرد.

برهانی رئیس دامپزشکی شهرستان نیز در این دیدار عملکرد شش ماهه دامپزشکی شهرستان را ارائه  داد.

در پایان از زحمات کارکنان دامپزشکی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد..

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری راسک هفته دامپزشکی فرماندار شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟