Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@15:35:54 GMT

جدیدترین رکورد شکنی کاپیتان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۵۴۸۰

جدیدترین رکورد شکنی کاپیتان پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و سپاهان در بازی شماره ۷۶ تاریخ فوتبال خود به مصاف هم رفتند در حالی که این بازی اولین بازی دوستانه تاریخ بین ۲ تیم بود.

اولین بازی تاریخ ۲ تیم در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۵۰ برگزار شد و حالا بعد از ۵۰ سال یک بازی دوستانه در کارنامه بازی های ۲ تیم ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت برگزاری ۵۰ ساله بازیها ۷۵ بازی رسمی و یک بازی دوستانه برگزار شده و در مجموع این ۷۶ بازی تیم پرسپولیس با ۲۶ برد و ۱۸ باخت عملکرد بهتری نسبت به حریف دارد و ۳۲ بازی برگزار شده بین ۲ تیم هم با مساوی به پایان رسیده است.

در این مدت پرسپولیس تهران ۹۴ بار و سپاهان ۷۶ بار دروازه های همدیگر را گشوده اند.

پرسپولیس و سپاهان اولین و دومین تیم پرافتخار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران هستند، پرسپولیس صاحب ۷ عنوان قهرمانی است و سپاهان ۵ عنوان قهرمانی در فهرست آمار خود در لیگ برتر ثبت کرده است. هر دو تیم از لحاظ مهره ای جزو بهترین تیم های لیگ ایران محسوب می شوند و در تلاش هستند در لیگ بیست و یکم عنوان قهرمان را به دست بیاورند.

اولین بازی دوستانه تاریخ پرسپولیس و سپاهان با برد ۳-۱ پرسپولیس خاتمه یافت، عیسی آل کثیر، سیدجلال حسینی و حامد پاکدل گلهای پرسپولیس و محمدرضا حسینی برای سپاهان گل به ثمر رساندند.

در این بازی عیسی آل کثیر دومین گل خود در بازیهای پرسپولیس و سپاهان را زد، او در بازی برگشت ۲ تیم در لیگ بیستم هم گل پرسپولیس را به ثمر رسانده بود.

سید جلال حسینی در آستانه ۴۰ سالگی برای اولین بار در جریان بازیهای ۲ تیم گل زد تا مسن ترین بازیکن تاریخ بازیهای پرسپولیس و سپاهان لقب بگیرد که موفق به گلزنی می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس و سپاهان پرسپولیس پرسپولیس و سپاهان سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پرسپولیس و سپاهان بازی دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم