Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: برخورد ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ و پژو پارس در مسیر حد فاصل چهارشیر به سمت میدان پنج نخل حادثه ساز شد و آتش نشانان با انجام عملیات نجات ۲ مصدوم پژو پارس را از اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مهار آتش سوزی بر روی پشت بام مغازه تجاری در منطقه سپیدار خیابان ۳۴ و کنتور برق منزل مسکونی در منطقه زرگان خیابان ۲ شهرداری با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مسیر بلوار قدس نبش شیخ بها، ایمن سازی لازم را انجام دادند و خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

قنبری با اشاره به مسمومیت ۵ عضو یک خانواده در منطقه آخرآسفالت خیابان ۴ فرعی خسروی به علت نشت گاز منوکسید کربن از آبگرمکن بدون دودکش و نصب غیر اصولی در آشپزخانه ساختمان مسکونی بیان داشت: آتش نشانان با اعزام به منطقه گلستان مسیر بلوار را به علت افتادن و جابجایی گاردریل در وسط جاده ایمن سازی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان ادامه داد: آتش نشانان در حادثه نشت گاز مجتمع مسکونی در منطقه باهنر بهاران یک ساکنان مجتمع را خارج و با عوامل ۱۹۴ در رفع نشتی گاز همکاری کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق فرهنگ شهر، زیتون کارمندی، کوی ملت ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات اطفاء حریق آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در شمال تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228899 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت