Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز اول  مسابقات انتخابی تیم های ملی کاراته رده سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران به میزبانی استان زنجان  برگزار شد و  در بخش کاتای انفرادی نوجوانان، ۴۴ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، پوریا یعقوبی از استان مرکزی اول، ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان دوم، نیما خیری اهوازی از استان خوزستان و امیر داداش زاده از استان آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش کاتای انفرادی جوانان، ۴۳ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، امیرحسن معین الدینی از استان کرمان اول، ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان دوم، ابوالفضل فرامرزپور از استان کرمان و امیررضا کرمی از استان آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.

در بخش کاتای انفرادی امید، ۳۲ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان، مهدی رضایی از استان کرمان اول، محمدصدرا شیدزی از استان آذربایجان شرقی دوم، احمدرضا محمودی از استان تهران و محمد مهدی شجاعی از استان کرمان مشترکا سوم شدند.

در بخش کاتای تیمی جوانان نیز ۹ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم استان کرمان الف (امیر حسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی، ابوالفضل فرامرزپور)، تیم استان کرمان ب (امیر محمد عامری، آرتا سیستانی، آرمیا سیستانی) به ترتیب مقام اول و دوم و تیم استان مازندران (امیر رضا یوسفی، رضا قاسمیان، سید نیکان موسوی)، تیم آذربایجان شرقی (امیر رضا کرمی، مبین جباری، صدرا قدس) به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

 فردا مسابقات در بخش کومیته رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

کاراته کا‌های ملی پوش امید از حضور در مسابقات انتخابی معاف شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کاراته یکدیگر به رقابت پرداختند استان کرمان بخش کاتای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند