Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته هویت ۳ سارق همدست را مشخص و آن‌ها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در بازرسی از پاتوق سارقان علاوه بر کشف یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد غیر مجاز، تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ سرگلزائی ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۸ فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و موتورسیکلت در سطح شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان از شهروندان خواست: تا از تردد در مکان‌های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت مسلحانه حوادث و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند