Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:34:08 GMT

مانچینی: توپ طلا باید به جورجینیو برسد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۵۶۶۴

مانچینی: توپ طلا باید به جورجینیو برسد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی شد جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی باید توپ طلا سال 2021 را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز 30 نامزد توپ طلا 2021 توسط فرانس فوتبال معرفی شدند و پنج ایتالیایی در این لیست حضور داشتند. در نشست خبری قبل از دیدار فردا مقابل بلژیک در رده بندی لیگ ملت های اروپا، روبرتو مانچینی معتقد است که جورجینیو که با لباس چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های یورو در ترکیب آتزوری شده، باید برنده این جایزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روبرتو مانچینی گفت: "استفاده از بازیکنان جدید به معنای این است که به برخی بازیکنان دیگر فرصت می دهیم ارزش های خود را نشان دهند و این موضوع مهم است. به این دلیل که ممکن است برخی از بازیکنان ثابت قبلی در ترکیب قرار نگیرند. ابتدا باید شرایط فیزیکی بازیکنان را بررسی کنیم و قطعا بخشی از ترکیب خود را تغییر خواهیم داد.

 

 

بلژیک در رده بندی فیفا اول است و آنها هیچ مشکلی برای قرعه کشی جام جهانی ندارند، اما ما باید برنده شویم. فردا در مورد بازی کردن یا نیمکت نشینی جورجینیو فکر می کنیم. باید شرایط همه بازیکنان را ارزیابی کنیم و ما صبح تصمیم می گیریم.

 

ما مسیر زیبایی را در پیش گرفته ایم و باید ادامه دهیم. ما بازیکنان جوانی داریم که می توانند پنج یا شش سال دیگر کنار هم بازی کنند. من به عملکرد تیمم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم دیدار مقابل لاروخا واقعا افتخار می کنم. بازی با 10 بازیکن مقابل اسپانیا بدترین اتفاق است، اما ما توانستیم جمع و جور عمل کرده و یک بار هم به گل برسیم. خطر شکست با چهار یا پنج گل وجود داشت، اما در عوض بازیکنان ایتالیا بسیار خوب بازی کردند.

 

فاتح جایزه توپ طلا سال 2021؟ به نظر من جورجینیو باید برنده جایزه توپ طلا شود. او فاتح همه عناوین شده و لیاقت بردن این جایزه را دارد و انتخابی غیر از این برای من عجیب به نظر می رسد."

چلسی جورجینیو تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی جورجینیو تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی روبرتو مانچینی توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان، در جمع اساتید و طلاب مدرسه عالی فقهی امام علی بن موسی الرضا (ع) و خانواده‌های معزز شهدای حریم و حرم، اظهار داشت: قصه پرغصه امروزهای ما در آمیختگی شبهه، شک، تردید با یقینی حاصل از فقه و علم و عمل است؛ یعنی شبهه بین حجاب با دلایل و برهان قانون مسائل فقهی و عقلی با شبهاتی که حریف و دشمن و خودی نادان در برابرش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند

وی به اظهارات مقام معظم رهبری در این باره اشاره کرد و افزود: این قصه‌ای که صورت گرفته، برنامه دشمن است دشمن با برنامه کامل با هدف‌گذاری کامل و دقیق و البته پا به کار و مصمم است چون اگر به هدف برسد به همه چیز رسیده است و اگر از این مسیر عبور کند از همه جا می‌گذرد.

سردار رادان ادامه داد: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاک‌ریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادنش وقتی به شهید "علم الهدی" گفتند خرمشهر سقوط کرد گفت دعا کنید دل را از دست ندهیم خرمشهر را می‌توان پس گرفت اما اگر دل سقوط کند خرم شهرها پس از خرمشهر سقوط می‌کند و آن وقت است که در شهرهای سقوط کرده زندگی خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: دشمن دست روی موضوع مهمی برای شکستن ما قرار داده است، اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: ۳۲ سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی‌کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می‌اندازند، دل کسانی که ایجاد شبهه و شک و تردید می‌کنند، تسخیر دشمن شده است.

سردار رادان با اشاره به داستان "اندلس" توصیه کرد که چگونه خانواده‌ها از هم پاشیدند این یعنی سقوط و شکست، مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی و اجتماعی است و ما به این مسئله معتقد هستیم، همچنین اعتقاد داریم خیلی از آسیب‌های اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام داشت: بی حجابی دل‌ها را به سقوط می‌کشاند و بی غیرتی، بی حیایی و بی‌عفتی را به دنبال خواهد داشت در این صورت دیگر کسی برای ارزش‌های اسلامی سینه سپر نمی‌کند و به افرادی بی تفاوت بدل خواهند شد. الحمدالله خداوند مردم را پشت سر ما قرار داد و این را به دل مردم انداخت که به میدان آمده و حمایت و پشتیانی می‌کنند.

سردار رادان تصریح کرد: امروز ما افتخار داریم در محضر خانواده شهدا، اساتید علم و عمل سوگند یاد می‌کنیم، در مسیر اجرای طرح نور به لطف خدا و نظر ائمه اطهار (ع) و حمایت و پشتیبانی شما، هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد، تیرهایی که به سمت ما رها می‌شود مبارک می‌دانیم و اگر زخمی به ما برسد آن را ذخیره آخرت خود می‌دانیم.

وی تاکید کرد: ما پای همه کار هستیم البته طلاب، خانواده‌های شهدا و اساتید اگر ساکت باشند مطمئناً در دل شما هم تردید ایجاد می‌کنند و بعد خواهند گفت همه مخالف شما هستیم پس ما معتقدیم مسئله حجاب و عفاف نباید به سطح انتظامی برسد و باید با فرهنگی و اجتماعی حل شود که کار به جایی برسد تا نگویند چرا حل نکردید.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هدف دشمن سنگ افکنی به پیشانی ماست از همه شما عزیزان و از مسئولان این مدرسه فقهی و از خانواده شهدا و از قلم و بیان شما قدردانی می‌کنم و از همکارانم نیز تشکر می‌کنم که زخم می‌بینند، ولی کم کاری نمی‌کنند و محکم پای کار ایستاده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228491 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم