Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد، در جمع مسئولان ارشد استانی، قضایی، نظامی و انتظامی و همچنین کارکنان پلیس استان با تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارای یک اندیشه بوده و آن اندیشه الهی است که آن را با سایر نیرو‌های نظامی دنیا متمایز کرده است نیرو‌های انتظامی پشتیبان فکری مردم هستند و شهروندان باید امانت، محبت و رافت نیروی انتظامی را احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کرمی بیان کرد: نیروی انتظامی تلاش‌های بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف برای ایجاد آرامش فکری و روحی در جامعه با برنامه ریزی‌های مختلف انجام داده است نیروی انتظامی به فضل الهی اقتدار، انسجام و اقتدارتوام با مهربانی را سرلوحه کار خودش قرار داده است.

وی افزود: امروز دنیای استکبار می‌داند که انقلاب اسلامی در جبهه حق است و برای همین با تمام توان به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های ناب آن هستند دشمنان می‌دانند انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیاء و اولیای خداوند است بنابراین با قرارگیری در جبهه شیطان به دنبال مقابله با جبهه حق و عدالت خواهی هستند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد: تمام نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران خدمتگذار امت اسلامی هستند و در این راه از هیچ کمکی فروگذار نخواهند کرد باید تلاش کنیم تا ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور تقریبا به صفر برسد، زیرا این موضوع از آموزه‌های اسلامی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ناجا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!

جانتان گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شد ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد