Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۷ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ناکامی راننده کامیون در انتقال محموله سنگین تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۲۰ کیلو و ۸۴۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور شیراز-کازرون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در راستای برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان نورآباد با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی قاچاقچی با یک دستگاه کامیون حامل محموله تریاک در محور ممسنی-کوه‌چنار در حال تردد است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران سریعا به محور مذکور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی کامیون مذکور را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۲۲۰ کیلو و ۸۴۰ گرم تریاک کشف شد، بیان کرد: در این خصوص راننده نیز دستگیر شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

کامیون حامل بیل مکانیکی قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فسا هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد که بیل مکانیکی قاچاق و از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۳۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۲۳ فقره سرقت با تیرکمان

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارق تیرکمان‌دار که با تخریب شیشه خودرو‌ها دست به دزدی می‌زد خبر داد و گفت: متهم به ۲۳ فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: با توجه به افزایش سرقت‌های لوازم داخل خودرو به شیوه تخریب شیشه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری شهرستان مرودشت با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه‌روزی و دنبال کردن سرنخ‌ها، موفق به شناسایی فرد سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهم سابقه‌دار در بازجویی اولیه به ۲۳ فقره سرقت به شیوه خرد کردن شیشه خودرو با تیرکمان اقرار کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ زینلی به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز و آن را نیز در پارکینگ پارک کنند تا مجرمان نتوانند به نیت شوم خود برسند.

توقیف پژو حامل ۱۷۲ کیلو تریاک در نی‌ریز

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز، ۱۷۲ کیلو تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ کشف شد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز هنگام گشت زنی در محور سیرجان-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را در محور‌های خاکی منتهی به شهرستان نی‌ریز را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با توجه به کوهستانی بودن منطقه و موقعیت جغرافیایی راننده به سمت باغات متواری و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد، گفت: در بازرسی از آن خودرو ۱۷۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی خنج اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه سیف‌آباد خنج هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که در حال تردد بود مشکوک و دست ایست دادند که راکب بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی خنج با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند موتورسیکلت را توقیف کنند، گفت: ارزش موتورسیکلت مکشوفه به گفته کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ بردبار با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برخورد با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

پلمب چاه‌های آب کشاورزی غیرمجاز در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: ماموران این فرماندهی با همکاری کارکنان اداره آب، چاه‌های آب کشاورزی غیرمجاز را در این شهرستان پلمب کردند.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی زرین دشت بیان کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر حفر تعداد زیادی چاه غیرمجاز کشاورزی در سطح شهرستان زرین‌دشت، تیم‌هایی از یگان امداد و پلیس‌های تخصصی با همکاری ماموران اداره آب برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع و بحران آب در منطقه، ماموران این فرماندهی پس از یک سری تحقیقات میدانی، محل این چاه‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی را شناسایی و به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی زرین دشت با بیان اینکه ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی با مقام قضائی ۱۶ حلقه چاه آب کشاورزی غیرمجاز را پر و پلمب کردند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف تریاک و حشیش از منزلی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف ۳۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و حشیش در بازرسی از منزلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی فرمانده انتظامی کوه چنار اظهار کرد: به منظور مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران انتظامی کوه‌چنار با اقدامات فنی و تخصصی از دپو مقداری تریاک و حشیش در یک منزل مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش (در مجموع ۳۶ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر) کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی دستگیری سارق فرمانده انتظامی استان بیل مکانیکی قاچاق سیر مراحل قانونی میلیارد ریال ۲۳ فقره سرقت دستور کار مراجع قضائی یک دستگاه مواد مخدر گرم تریاک زرین دشت کوه چنار نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه