Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در جریان بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی با انتقاد از صفوف طولانی واکسیناسیون بیان کرد : برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم باید مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد رضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های  رشت و خمام  به صورت سرزده از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی احیا رشت بازدید کرد  و از نزدیک در جریان گلایه‌ها و مشکلات مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی سنگری طی این نظارت میدانی ضمن انتقاد از صفوف طولانی واکسیناسیون مرکز شبانه روزی واکسن کرونا در جمع خبرنگاران گفت : باید با افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون به روند تزریق واکسن کرونا سرعت بخشید تا شاهد کاهش صف های طولانی مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت باشیم.

نماینده مردم شهرستان های  رشت و خمام  تاکید کرد: از مسئولان علوم پزشکی خواستاریم جهت تسریع در روند  خدمت رسانی  هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند و فرآیند تزریق واکسن در همه اقشار تسریع  شود تا شاهد  ازدحام شهروندان در نخستین ساعات بامداد مقابل مراکز دریافت واکسن نباشیم.

محمدرضا احمدی سنگری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: با وجود شتاب واکسیناسیون عمومی  و تغییر وضعیت قرمز و فوق خطر  شهرها و استان ها در کشور نباید اینگونه تلقی شود که رعایت پروتکل ها را کنار بگذاریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: از هموطنان درخواست می کنم همچنان به رعایت پروتکل ها توجه لازم را داشته باشند، و از حضور در تجمع های غیرضروری نظیر مهمانی های خانوادگی و همچنین از سفرکردن های غیرضروری پرهیز کنند تا از شیوع مجدد پیک کرونا در استان گیلان جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز شبانه روزی نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام واکسیناسیون در رشت شبانه روزی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی محامی صبح شنبه در همایش استانی خیرین مدرسه یار ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین در برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، افزود: دستگاه آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما می‌باشد و کاری که خیرین در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌دهند از جهات مختلف ارزشمند است.

وی ادامه داد: انجام کار خیر در حوزه آموزش و پرورش نیز دارای ارزش افزوده هست، به خصوص که این کار در یک استان پهناور همچون سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد چرا که این خطه، دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی بوده و یکی از این ظرفیت‌ها وجود نیروهای با استعداد هست که متأسفانه به درستی شکوفا نشده و مورد استفاده قرار نگرفته و نیازمند توجه ویژه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: خیرین باید قدر خود را بدانند و خداوند متعال را برای این نعمت، موهبت و لطفی که شامل حالشان کرده شکرگزاری کنند.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از توسعه کمی مدارس کیفیت بخشی به آن‌هاست و در این خصوص نیازمند استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه هستیم که از جمله کمبودهای ماست و باید در راستای آموزش نیروها برنامه‌ریزی صورت گیرد و باید دقت کنید که مدارس پس از ساخت رها نشوند و در گام بعد باید تلاش کنید تا کیفیت خدمات در مدارس ارتقا پیدا کند.

محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است و بسیاری از روستاها پراکنده هستند و طبعأ ساخت مدارس در همه این نقاط امکان پذیر نیست و باید در نقاطی با تمرکز جمعیت ساخت مدارس شبانه‌روزی را دنبال کنیم که در این صورت با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس فرصت تعلیم و تربیت بیشتر به صورت شبانه روزی وجود دارد.

کد خبر 6089702

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد