Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریادشیران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار سه‌شنبه تیم ملی با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: کره از نظر ساختار سازمان‌های ورزشی یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های آسیاست. از نظر فوتبال باشگاهی نیز تشکیلات و امکانات بسیار مناسبی دارند. کشوری که میزبان المپیک بوده قطعا ساختار و تشکیلات ورزش قدرتمندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم فوتبال کره جنوبی در حال حاضر آن تیم قدرتمند سابق نیست.

وی افزود: کره در آخرین مسابقه خود به زحمت و در لحظات آخر توانست 2 بر یک سوریه را شکست بدهد. با این حال کره جنوبی همیشه می‌تواند حریفی خطرناک محسوب شود و نباید این تیم را دستکم گرفت. این مسابقه نوعی فینال برای تیم ملی است و اگر کره را شکست بدهیم راه صعود به جام جهانی هموار می‌شود. کره در چند سال اخیر معمولا به تیم ملی ما بازنده شده است. 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به نقاط قوت تیم کشورمان تصریح کرد: در فاز هجومی خیلی خوب و قدرتمند هستیم اما در ساختار دفاعی مشکلاتی داریم. در همین مسابقه با امارات دیدید که حریف چطور به تیم ما فشار می‌آورد و نتیجه‌اش هم همان اخراج شجاع خلیل‌زاده بود که با بازبینی کمک داور ویدئویی این کارت قرمز برگشت داده شد. 

فریادشیران در مورد اینکه احتمال دارد این مسابقه بدون تماشاگر در تهران برگزار شود، عنوان کرد: این حق طبیعی تیم ملی است که از حمایت تماشاگرانش بهره ببرد. چرا در تهران نباید مجوز حضور تماشاگر داشته باشیم؟ واکسیناسیون در کشورمان به حدود 70 درصد رسیده و شهرهای ما دیگر در وضعیت قرمز قرار ندارند. امیدوارم این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال