Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبانی و اسکاتلند به بردهایی حیاتی رسیدند تا نسبت به صعود به جام جهانی، امیدوار شوند

در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا، آلبانی در خانه مجارستان به پیروزی مهمی رسید و بالاتر از لهستان در رده دوم گروهش ایستاد.

طرفداری | اسکاتلند هم یک پیروزی سرنوشت ساز در دقایق پایانی مقابل اسرائیل کسب کرد تا از این تیم و اتریش، فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئد همچنان به صعود مستقیم به جام جهانی بالاتر از اسپانیا امیدوار است، سوئیس بردی ضروری کسب کرد و اوکراین هم به اولین بردش رسید تا به رده دوم گروهش برسد. نگاهی داریم به نتایج کلی بازی های امشب مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا:

گروه A جمهوری آذربایجان 0-3 جمهوری ایرلند گلزنان: کالوم رابینسون (2) و چیدوزی اوگبنه برای جمهوری ایرلند لوکزامبورگ 0-1 صربستان گلزنان: دوشان ولاهوویچ برای صربستان صربستان با یک بازی بیشتر، بالاتر از پرتغال در صدر ایستاد

 

گروه B گرجستان 0-2 یونان گلزنان: آناستاسیوس باکاستئاس و دیمیتریس پلکاس برای یونان سوئد 3-0 کوزوو گلزنان: امیل فورسبرگ، الکساندر ایساک و رابین کوایسون برای سوئد سوئد امیدوار به صعود مستقیم به جام جهانی

 

گروه C لیتوانی 3-1 بلغارستان گلزنان: یوستاس لاسیکاس، فدور چرنیک (2) برای لیتوانی | کیریل دسپودوف برای بلغارستان سوئیس 2-0 ایرلند شمالی گلزنان: استیون تسوبر و کریستین فاسناخت برای سوئیس سوئیس در تعقیب ایتالیا و اولین برد لیتوانی گروه ِD قزاقستان 0-2 بوسنی و هرزگوین گلزنان: اسماعیل پرولیاک (2) برای بوسنی و هرزگوین فنلاند 1-2 اوکراین گلزنان: تیمو پوکی برای فنلاند | آندری یارمولنکو و رومن یارمچوک برای اوکراین اوکراین بالاخره برد تا در منطقه پلی آف قرار گیرد گروه F اسکاتلند 3-2 اسرائیل گلزنان: جان مک گین، لیندون دایکس، اسکات مک تومینای برای اسکاتلند | اران زهاوی و موناس دبور برای اسرائیل جزایر فارو 0-2 اتریش گلزنان: کنراد لایمر و مارسل زابیتسر برای اتریش مولداوی 0-4 دانمارک گلزنان: آندریاس اسکوف اولسن، سیمون کیائر، کریستین نورگارد، یواکیم میله برای دانمارک پیروزی حیاتی اسکاتلند مقابل اسرائیل، به آن ها جرات رویا پردازی می دهد گروه I آندورا 0-5 انگلیس گلزنان: بن چیلول، بوکایو ساکا، تامی آبراهام، جیمز وارد پروز و جک گریلیش برای انگلیس مجارستان 0-1 آلبانی گلزنان: آرماندو بروخا برای آلبانی لهستان 5-0 سن مارینو گلزنان: کارول سویدرسکی، گل به خودی کریستین برولی، توماش کدزیورا، آدام بوکسا، کریستوف پیونتک برای لهستان رقابت نزدیک آلبانی و لهستان برای راهیابی به پلی آف

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! آیا نماینده یونایتد، برای تماشای طارمی راهی پرتغال شده بود؟/ تحلیل روز جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ واکنش‌های توئیتری به درخشش محمدرضا گرایی: جعفروف داشت روی هوا دنبال گرایی می‌گشت جسی لینگارد و جیمز تارکوفسکی، اولین خریدهای عصر جدید نیوکاسل؟ ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، در ساعات پایانی شنبه شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، نیروهای مسلح ایران با انجام حملات ترکیبی با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد اهدافی را در منطقه نقب و پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. سپاه با انتشار بیانیه‌ای نام این عملیاتی انتقامی علیه رژیم صهیونیستی را «وعده صادق» نامید؛ عملیاتی که دفاعی مشروع در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق بود. در پی این عملیات، کشورهای غربی نگران واکنش‌های بعدی ایران در صورت اقدامات احتمالی تنش زای رژیم اشغالگر قدس بوده و در تماس‌های مکرر، نتانیاهو را از اقدامات احساسی برحذر می‌داشتند.

اما در این میان واکنش‌های قابل تاملی را از مقامات نظامی و سیاسی در آلبانی شاهد هستیم.
در اولین واکنش سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی طی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد هدف بعدی موشک‌های ایرانی، آلبانی است.


آگیم نشو سفیر سابق آلبانی در ایالات متحده هم نیز مدتی بعد در مصاحبه با تلویزیون تاپ چنل آلبانی از یک پیام محرمانه امریکا پرده برداشته و گفت: «ما به عنوان یک کشور کوچک باید در سیاست‌هایمان بسیار محتاط باشیم. مهمترین مسئله برای ما تامین امنیت کشورمان هست. این یک خطر واقعی است، زیرا نامه نمایندگان کنگره آمریکا در مورد مجاهدین را داریم که گفته‌اند تصور می‌شود از دیگر کشورهای مبدأ علیه آلبانی حمله موشکی انجام شود که برای جلوگیری از رعب و وحشت در بین مردم، پنهان شد.»


همچنین ژنرال سادر لشای نظامی برجسته آلبانیایی و وزیر اسبق این کشور، نیز طی مصاحبه با برنامه «بریکینگ» ادعا کرد: «ما باید در سطح حملات هیبریدی، عملیات‌های برون مرزی ایران و سایر اقدامات احتمالی ایران هوشیار باشیم. موشک‌های بالستیک آن‌ها می‌توانند به اطراف آلبانی برسند»


با توجه به این واکنش‌های فوق، سوالی که به ذهن متبادر می‌شود این است که چرا همزمان با عملیات وعده صادق مسئولین آلبانیایی چنین واکنش‌هایی داشته و نگران از حمله قریب الوقوع موشک‌های ایرانی بودند؟


بی شک علت اصلی این نگرانی و هراس، میزبانی این کشور از منافقین می‌باشد. مقامات آلبانی به خوبی می‌دانند که همکاری راهبردی و گسترده‌ای بین گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی برقرار است. همکاری یگان تروریسم مجازی و سایبری منافقین به عنوان بخشی از اکانت‌های فارسی زبان اسرائیل، نقش و همکاری منافقین در جاسوسی هسته‌ای، همکاری منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای، همکاری میدانی و اطلاعاتی منافقین با رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه و موضوعاتی مانند ترور شهید مصطفی بدرالدین، نقش منافقین در شهادت شهید فخری زاده و… تنها بخشی از همکاری مابین گروهک تروریستی منافقین و رژیم منحوس صهیونیستی است و مقامات آلبانی با اطلاع از این سابقه، نگران واکنش ایران می‌باشند.

کد خبر 6088715 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق