Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@10:23:49 GMT

علت اصلی خارش گوش چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۶۵۴۵

علت اصلی خارش گوش چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد محسنی، استاد بیماری‌های گوش، حلق و بینی درباره «خارش گوش»، بیان داشت: درباره خارش گوش باید گفت 90 درصد به خاطر استفاده کردن از گوش پاکن است؛ یعنی افراد وسواس پیدا کردند و فکر می‌کنند جرم گوش یا به اصطلاح کثیفی گوش باید تمیز شود.

وی اضافه کرد: این در حالی که این سیستم دفاعی طبیعی گوش است؛ در حالی که وقتی با گوش پاکن گوش را تمییز می‌کنیم این سیستم مهم دفاعی گوش را خارج می‌کنیم؛ در نتیجه این کار گوش خشک می‌شود و خاصیت ضد آب خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد بیماری‌های گوش، حلق و بینی افزود:این خشکی گوش باعث بروز خارش گوش می‌شود؛ضمن اینکه 10 درصد خارش گوش به علت بیماری‌های پوست و حساسیت است؛ در نتیجه مطلقا نیاز به استفاده از گوش پاک نیست.

محسنی یادآور شد: چیزی بنام پاک کردن گوش نداریم؛مگر زمانی که این سیستم دفاعی گوش کانال شنوایی را ببندد که باید خارج شود و این کار هم باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1114188 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز خارش گوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!