Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال عثمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۷۷ هزار و ۱۸۸ مرسوله شامل بسته، امانت و پاکت پستی از سردشت به سایر نقاط کشور  و ۳۶۱ فقره از داخل به خارج کشور  ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹۸ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: امسال اداره پست این شهرستان در مرسولات ارسالی پیشتاز با رشد ترافیک ۲۶۴ درصدی و همچنین سرویس‌های سفارشی، ویژه و خرید به ترتیب با رشد ۶۷، ۵۵  و ۶۹ درصدی توانست رتبه سوم استان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره پست سردشت اضافه کرد: این اداره با وجود بالاترین ترافیک مرسولات پستی در تاریخ خود، از جنبه‌های ایمنی، سلامت کارکنان و دریافت کنندگان خدمات پستی غافل نبوده و برای حفظ سلامتی و ایمنی نامه‌رسانان و هموطنان، به‌صورت روزانه مرسولات خود اعم از وارده و صادره را در شرایط کامل بهداشتی و دور از هرگونه آلودگی با انجام محلول‌پاشی و گندزدایی آماده‌سازی می‌کند.

وی افزود: در شرایط وجود بیماری کووید ۱۹ و طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره پست این شهرستان با توجه به نیاز، بدون اجرای طرح شیفت‌بندی و دورکاری با تمام نیروهای خود به ارایه خدمات به شهروندان پرداخت.

با وجود فناوری‌های نوین ارتباطی و سهولت و دسترسی آسان و سریع به اینترنت و گسترش کسب و کارهای فضای مجازی و از طرفی تعطیلی مراکز حمل بار از جمله باربری‌ها، پست با افزایش حدود ۲ برابری ترافیک بسته‌ها و امانات پستی مواجه شد.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی مرسولات سردشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی ویروس کرونا شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی مرسولات سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری